۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۰۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۶ ساعت: ۱۵:۱۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد

پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان، از پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای ۲۱۱ واحد صنفی دیگر در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف در قزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طرح بازدید از واحدهای صنفی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح که شهریور ماه سال جاری اجرا شد، ماموران از 380 واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه آموزش‌های لازم به متصدیان واحدهای صنفی، 273 نفر از آنان را مورد تذکر جدی قرار دادند.

این مقام انتظامی در ادامه از پلمب 177 واحد صنفی متخلف پس از صدور چندین مرحله اخطار در جریان اجرای طرح مذکور خبر داد و گفت: علاوه بر این به متصدیان 211 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه‌ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان صورت گیرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان