۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه برای انتشار اخبار امیدآفرین تلاش کنند/ ارزش‌های دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود
کد خبر: ۳۴۵۰۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۶ ساعت: ۱۴:۲۷ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

اصحاب رسانه برای انتشار اخبار امیدآفرین تلاش کنند/ ارزش‌های دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوران دفاع مقدس کشور فاقد امکانات و تجهیزات لازم بود اما شجاعت، ایثار، مردانگی و همت ایثارگران و رزمندگان سبب پیروزی کشور شد که همه این ارزش‌ها باید در جامعه کنونی نهادینه شود.

اصحاب رسانه برای انتشار اخبار امیدآفرین تلاش کنند/ ارزش‌های دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سرهنگ عباس برزگر در نشست صمیمی اصحاب رسانه رزمنده که به همت بسیج رسانه استان در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: ما نباید از سویی دشمنی دشمنان کشور و از سوی دیگر توانمندی داخلی خود را در مقابله با دشمنان این مرزوبوم و رفع مشکلات و کمبودها فراموش کنیم.

وی افزود: باید به نحو شایسته‌ای از توانایی و امکانات داخلی برای تحقق اهداف انقلاب و نظام بهره بگیریم؛ همچنانکه در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با وجود اینکه ساختار سیاسی کشور بهم ریخته و مشکلات اقتصادی و کمبودها به مراتب بدتر از اکنون بود اما توانستیم پیروز شویم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان تصریح کرد: از مصادیق بارز در دفاع مقدس تبعیت محض همه رزمندگان و آحاد جامعه از امام راحل بود؛ دوم اینکه وحدت رویه بین همه مسئولان و جامعه ساری و جاری بود به طوریکه با همت مردم خیر 1700 کامیون از قزوین به جبهه‌های جنگ اعزام شد که نشان از همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان بود.

برزگر با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی عامل مهم پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود؛ گفت: در دوران دفاع مقدس همه مردم متوجه جنگ بوده و برای رفع مشکلات و پیروزی کشور تلاش می‌کردند؛ اما اکنون که در جنگ اقتصادی دشمن قرار داریم آنطور که شایسته است کسی این موضوع را باور نکرده و جدی نگرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در انتشار و انعکاس اخبار دقت داشته باشند و اخبار را صحیح و به هنگام به مردم منتقل کنند و مراقب باشند اخبار منتشر شده موجب ایجاد اختلاف و تفرقه و تشویش در جامعه نشود بلکه امید آفرین باشد. مسئولان نیز باید به دنبال ایجاد وحدت و انسجام ملی باشند تا مردم دلسرد و ناامید نشوند.

وی ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس کشور فاقد امکانات و تجهیزات لازم بود اما شجاعت، ایثار، مردانگی و همت ایثارگران و رزمندگان سبب پیروزی کشور شد که همه این ارزش‌ها باید در جامعه کنونی نهادینه شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در پایان تاکید کرد: باید جلساتی برای تشریح و بررسی چگونگی این موضوع که چرا در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با وجود محدودیت نیرو و مشکلات ساختار سیاسی، کمبود بودجه و اعتبارات و کمبود توان و تجربه و دشمنی همه دشمنان پیروز شدیم؛ تشکیل شود.

گفتنی است؛ در این جلسه آقایان موسوی، قدوسی فر، علیمحمدی، توده فلاح و اسدالله طاهرخانی به بیان دیدگاه و خاطره پرداختند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان