۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش کرایه تاکسی‌های برون شهری در بوئین‌زهرا
کد خبر: ۳۴۵۰۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۶ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا اعلام کرد

افزایش کرایه تاکسی‌های برون شهری در بوئین‌زهرا

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت: کرایه تاکسی‌های برون شهری شهرستان بوئین‌زهرا ۲۵ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

افزایش کرایه تاکسی‌های برون شهری در بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار شهرستان‌های صبح قزوین؛ مصطفی آقاعلی امروز(یکشنبه) در جلسه بررسی افزایش قیمت کرایه تاکسی‌های برون شهری در شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: مقرر شده است کرایه کلیه خطوط برون شهری در سطح شهرستان بوئین‌زهرا تنها ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته باشد.

وی اضافه کرد: هرگونه افزایش کرایه بدون هماهنگی با فرمانداری غیرقانونی است.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: سازمان حمل و نقل شهرستان موظف به نظارت و کنترل این افزایش کرایه‌ها و برخورد با متخلفان است.

آقاعلی با بیان اینکه در ارائه خدمات به مردم هیچ گونه ممیزی وجود نخواهد داشت، گفت: کارمندان باید در جهت پیشبرد امورات شهرستان و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مردم اهتمام جدی داشته باشند و تمامی کارکنان باید به این موضوع مهم اهتمام بورزند.

وی بیان کرد: جایگاه فرمانداری در سطح شهرستان جایگاه والا و ارزشمندی است که کارکنان آن باید با اقتدار نقش نظارتی خود را در ارتباط با سایر دستگاه‌ها و نهادها ایفا کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: باید تلاش کنیم در کنار یکدیگر و در فضایی صمیمی برای شهرستان بوئین‌زهرا اتفاقات مثبتی رقم بزنیم و در این راستا از پیشنهادات مؤثر و سازنده همه کارکنان استقبال خواهم کرد؛ زیرا اعتقاد دارم کارشناسان فرمانداری همه صاحب فکر و ایده و تجربه هستند و می‌توانند در جهت موفقیت و توسعه روز افزون شهرستان کمک کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان