۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۰۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند/ روند صعودی ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کووید۱۹ در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۰۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۵ ساعت: ۸:۳۲ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین:

۳۰۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند/ روند صعودی ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کووید۱۹ در قزوین

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: متاسفانه روند آمار بیماران بستری و فوتی بر اثر ابتلا به کرونا تا حدودی نسبت به روزهای گذشته افزایش پیدا کرده؛ از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و بخش‌های اداری بیش از پیش ضروری است.

۳۰۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند/ روند صعودی ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کووید۱۹ در قزوین

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: در جلسه گذشته ستاد کرونای استان مصوب شد که جلسات مدیران استانی محدود شده و حداکثر با حضور ۱۰ تا ۱۵ نفر برگزار شود.

وی افزود: در جلسه ستاد کرونا در استان قزوین از همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و به ویژه رسانه ملی تقاضا کردیم که هرگونه بی‌توجهی‌ و سهل انگاری مربوط به کرونا را رسانه‌ای کرده و مردم را در جریان بگذارند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: همچنین کمیته نظارت ما مامور پیگیری موضوع شده و توبیخ، تذکر و سایر مجازات‌هایی که در قانون و این دستورالعمل پیش‌بینی شده حتما در مورد دستگاه‌های اداری و کارمندی اجرایی خواهد شد.

67 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان عنوان کرد: استان قزوین به لحاظ کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار داد و هم اکنون ۳۰۶ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان بستری بوده و از این تعداد ۶۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

این مقام مسئول در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ بیمار جدید با علائم ویروس کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان پذیرش شده و همچنین در شبانه‌ روز گذشته پنج بیمار بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

وی در پایان گفت: متاسفانه روند بیماران بستری و فوتی بر اثر ابتلا به کرونا تا حدودی نسبت به روزهای گذشته افزایش پیدا کرده و از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و بخش‌های اداری بیش از پیش ضروری است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان