۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مقاومت و ایمان سلاح اصلی ایران در دفاع مقدس بود/ گره سخت‌ترین مشکلات کشور به دست جوانان باز می‌شود
کد خبر: ۳۴۵۰۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۳ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

مقاومت و ایمان سلاح اصلی ایران در دفاع مقدس بود/ گره سخت‌ترین مشکلات کشور به دست جوانان باز می‌شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری و تکیه بر توان داخلی بود و این توانایی و اقتدار را توانستیم به جهانیان نشان داده و صادر کنیم و این در حالی بود که ۳۵ کشور از رژیم بعث حمایت می‌کردند.

مقاومت و ایمان سلاح اصلی ایران در دفاع مقدس بود/ گره سخت‌ترین مشکلات کشور به دست جوانان باز می‌شود
مرتضی امیری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به شرایط به مقاومت، به عنوان مولفه مهم در پیروزی جنگ تحمیلی اظهار کرد: ما در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار که ساده‌ترین ادوات جنگی بود را از کشورهای دیگر وارد می‌کردیم که بسیاری از آن هم دریغ می‌کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنج تمام نشدنی بود، افزود: سلاح رزمندگان ما درواقع سلاح ایمان بود و تکیه ما به امکانات و تجهیرات نبود بلکه ما با سلاح ایمان جنگیدیم و دفاع ما یک دفاع مقدس و حفظ تمامیت ارضی بود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: درواقع می‌توانیم از دفاع مقدس به عنوان دانشگاهی یاد کنیم که رزمندگان ما در درس‌های عملی همچون شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی نیز بالاترین نمره را در پرونده اعمال خودشان ثبت کردند.

امیری نژاد ادامه داد: این دانشگاه اساتید و دانشجویانی همچون شهید خرازی‌ها، شهید همت‌ها و شهید باکری‌ها تحویل جامعه داد؛ درواقع سلاح پیشبرنده و پیشرفته ما سلاح ایمان بود و تکیه اصلی رزمندگان بر این مولفه مهم بود.

بزرگترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری و تکیه بر توان داخلی بود

وی عنوان کرد: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری و تکیه بر توان داخلی بود و این توانایی و اقتدار را توانستیم به جهانیان نشان داده و صادر کنیم و این در حالی بود که 35 کشور از رژیم بعث حمایت می‌کردند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز پرورش یافتگان ما شهید سلیمانی‌ها هستند که باید مقاومت فعال را تا آخرین لحظه و تا زمان ظهور امام زمان(عج) حفظ کنیم.

امیری نژاد با اشاره به جنایات امریکا در طول تاریخ گفت: امریکا برای هیچ کشوری فرش قرمز پهن نکرده است و از ابتدای انقلاب تاکنون هم تمامی توطئه‎ها که علیه جمهوری اسلامی ایران اتفاق می‌افتد نیز امریکا پایه اصلی آن است.

وی اضافه کرد: هدف امریکا هم از جنگ تحمیلی بحث تجزیه طلبی و ضربه به نظام جمهوری اسلامی بود که حامی اصلی رژیم بعث بود تا بتوانند به اهدافشان برسند.

تکیه به جوانان دوران طلایی و شکوفایی دفاع مقدس را زنده خواهد کرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اکنون هم امریکا یک جنگ هیبریدی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است یعنی ترکیبی از همه جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاری و فیزیکی است که تصور می‌کنند با این جنگ می‌توانند به نظام ضربه بزنند در حالی که انقلاب اسلامی همچنان مقاومت فعال خود را دارد.

امیری نژاد با اشاره به مدیریت جنگ توسط جوانان ابراز کرد: امروز هم مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان مومن و انقلابی تاکید دارند که نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: درواقع در دفاع مقدس هم جوانان بودند که مدیریت کردند؛ به طوری که ما جنگ را با جوانان پیروز شدیم اما امروز اقتصاد کشور را با مدیران پیر در دولت باختیم.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: اگر به جوانان تکیه کنیم قطعا دوران طلایی و شکوفایی دفاع مقدس را زنده خواهیم کرد؛ اگر به رهنمودهای شهدا عمل کنیم، می‌توانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی یعنی امام عصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان