۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور حماسی مردم شهر اقبالیه در راهپیمایی روز قدس/ تنها حامی مردم فلسطین ملت های آزاده جهان هستند
کد خبر: ۳۴۵۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز جهانی قدس

حضور حماسی مردم شهر اقبالیه در راهپیمایی روز قدس/ تنها حامی مردم فلسطین ملت های آزاده جهان هستند

مردم شهر اقبالیه باری دیگر با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت بی دریغ خود از مبارزات غیرنظامیان و مردم فلسطین، خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

حضور حماسی مردم شهر اقبالیه در راهپیمایی روز قدس/ تنها حامی مردم فلسطین ملت های آزاده جهان هستند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، روز جهانی قدس را در شرایطی گرامی میداریم که مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین از آسمان و زمین آماج موشک ها و تانک های رژیم ددمنش صهیونیستی قرار گرفته اند و کودکان و زنان و سالخوردگان آن سرزمین به جرم مقاومت و دفاع از اسلام و کرامت انسانی خود به خاک و خون کشیده می شوند.

مردم شهر اقبالیه نیز همگام و همسو با سایر مردم اسلامی ایران بار دیگر وحدت و قدرت اسلام را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

یکی از شهروندان اقبالیه در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین، در خصوص علت حضور خود در راهپیمایی روز قدس گفت: ما به عنوان یک مسلمان وظیفه انسانی و شرعی خود می دانیم که با حضور در این راهپیمایی از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنیم.

یکی دیگر از شهروندان اقبالیه بیان کرد: تاریخ همواره نشان داده که حق پیروز است و ظلم محکوم به شکست و نابودی است.

یکی از جوانان شهر اقبالیه که در این راهپیمایی حضور داشت عنوان کرد: خون های بی گناه هیچوقت پایمال نمی شود و ظلم روزی به پایان خواهد رسید .

مادری که همراه با فرزند خردسالش در راهپیماری روز قدس شرکت کرده بود گفت: کشتار بی رحمانه کودکان بی گناه و مظلوم فلسطینی قلب من را به عنوان یک مادر به درد می آورد و می توان حس کرد که وقتی به فردی ظلم می شود، آن فرد چه حسی دارد.

جانبازی که همراه با خانواده خود در راهپیمایی حضور داشت اظهار کرد: این روز ها تمامی ملل غزه را می شناسند و تاریخ همواره گواه خوبی برای مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین و غزه خواهد بود.

یکی از روحانیون به مظلومیت کودکان و شهادت دردناک آنان اشاره کرد و یادآور شد: تنها حامی مردم فلسطین ملت مسلمان هستند و حضور ملت مسلمان در راهپیمایی روز قدس حس همدلی و همدردی را به مردم بی دفاع فلسطین القا می کند.

یکی از نوجوانان شهر اقبالیه گفت: با اینکه در زمان جنگ حضور نداشتم اما با روایاتی که از آن دوران شنیده ام یقین دارم که مقاومت موجب پیروزی است و با مشاهده تصاویری که از جنگ های غزه و فلسطین تنها این شعار که " غزه مظلوم اما مقاوم" در ذهنم ثبت می شود.

مردم شهر اقبالیه باری دیگر با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت بی دریغ خود از مبارزات غیرنظامیان و مردم فلسطین، خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را  اعلام کردند و خود را حامی مردم مظلوم غزه دانستند.

انتهای پیام/7002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان