۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امسال مراسم پیاده‌روی ایام اربعین حسینی برگزار نمی‌شود
کد خبر: ۳۴۴۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۱ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

امسال مراسم پیاده‌روی ایام اربعین حسینی برگزار نمی‌شود

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: امسال هیچگونه مراسم راهپیمایی و پیاده روی تحت عنوان اربعین حسینی در هیچ جای کشور برگزار نمی‌شود.

امسال مراسم پیاده‌روی ایام اربعین حسینی برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد برنامه‌ریزی و ساماندهی زائرین اربعین حسینی که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تا امروز کشور عراق هیچ مجوزی برای ورود زائران اربعین حسینی صادر نکرده است.

حبیبی افزود: دولت عراق اعلام کرده است هیچ گونه امکاناتی برای پذیرش زائران خارجی را ندارد و این تصمیم صرفا به دلیل حفظ سلامت و تندرستی زائران است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه عنوان کرد: موکب داران و هیئات مذهبی اخبار مرتبط را صرفاً از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند و هیچگونه توجهی به شایعات در فضای مجازی نداشته باشند.

معاون استاندار قزوین تاکید کرد: فراخوان‌های ثبت نام اعزام زائران هیچ‌گونه رسمیتی ندارند؛ از طرف ستاد عتبات عالیات استان چهار موکب با عناوین سلامت، معیشت، جذب نذورات و حرم عشق(توسعه حرم) در آستانه اربعین حسینی و در ایام اربعین در استان برپا می‌شوند.

حبیبی گفت: هیچ‌گونه نذورات به صورت خوراکی و آشامیدنی در ایام اربعین حسینی توزیع نمی‌شود و همچنین مقرر شده در اولین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه‌های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن موازین بهداشتی، برای ایام اربعین ارائه کند.

وی در پایان تصریح کرد: امسال هیچگونه راهپیمایی و پیاده روی تحت عنوان اربعین حسینی در هیچ جای کشور برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان