۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین حق جهاد را با ایستادگی پای ارزش‌های دفاع مقدس ادا می‌کنیم
کد خبر: ۳۴۴۹۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۳۱ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حق جهاد را با ایستادگی پای ارزش‌های دفاع مقدس ادا می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حق جهاد آن است که ما از ارزش‌های دفاع مقدس، آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دین چه در دوران جنگ و چه پس از آن دفاع کنیم و تا نفس داریم پای ارزش‌ها ایستادگی کنیم.

حق جهاد را با ایستادگی پای ارزش‌های دفاع مقدس ادا می‌کنیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(دوشنبه) در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: خداوند ما را به جهاد دعوت کرده است و تاکید می‌کند حق جهاد را به جای آورید.

وی ادامه داد: حق جهاد آن است که ما از ارزش‌های دفاع مقدس، آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دین چه در دوران جنگ و چه پس از آن دفاع کنیم و تا نفس داریم پای ارزش‌ها ایستادگی کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند در قرآن کسانی که به میدان دفاع وارد می‌شوند و با دشمنان مبارزه می‌کنند را در مقابل کسانی که در خانه‌ها می‌نشینند و به میدان نمی‌آیند برتری داده و فرموده این دو گروه با هم یکسان نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: خداوند به کسانی که جهاد می‌کنند درجات والایی داده است؛ از خودگذشتگی، رشادت‌ها، تامین امنیت ملی، تلاش برای تبیین آرمان‌های دین درجات والایی است و خداوند به مجاهدان غفران و رحمت الهی عنایت می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: امیرالمومنین علیه السلام از کسانی که با جهاد همراهی نمی‌کنند گلایه می‌کند و می‌فرماید جهاد دری از درهای بهشت است و شما عزیزان در این مسیر گام برداشته‌اید که بسیار ارزشمند است و توفیق والایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان