۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیمارستان شهدای آبیک به سیستم "اکوی قلب" مجهز شد
کد خبر: ۳۴۴۸۸۴ نویسنده: محسن چیت‌سازان تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۹ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آبیک:

بیمارستان شهدای آبیک به سیستم "اکوی قلب" مجهز شد

رئیس شبکۀ بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: بیمارستان شهدای آبیک به دستگاه "اکوی قلب" تجهیز شده و امیدواریم ارائۀ خدمات با تعرفۀ دولتی انجام شود.

بیمارستان شهدای آبیک به سیستم "اکوی قلب" مجهز شد

به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین، آنچه از بیان مشکلات مردم شهرستان آبیک می‌توان نتیجه گرفت، مشکل بهداشت و درمان است که گویا در کنار سایر مشکلات، بیشتر از هر مشکلی خود را نشان می‌دهد.

بیمارستان شهدای آبیک تنها بیمارستانی که تقریبا می‌تواند پاسخگوی نیاز مردم شهرستان باشد، امروز گویا با مشکلاتی روبه رو بوده که حوزۀ بهداشت و درمان مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است.

البته ناگفته نماند که با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته از سوی متولیان و وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس، نیروی متخصص برای بیمارستان شهدای آبیک جذب شده است و این بیمارستان با تمام تجهیزات به مردم منطقه خدمات رسانی خواهد کرد.

تجهیز دستگاه اکوقلب بیمارستان شهدای آبیک نیز از جمله خبرهای خوشی بود که کام مردم این شهرستان را به نوعی شیرین کرد.

محسن چیت‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به وضعیت شیوع بیماری‌های قلبی-عروقی اظهار کرد: بیماری‌های قلبی عروقی تقریبا در صدر عوامل مرگ و مسیر در کشور شناخته شده است و اهمیت بسیاری در سلامتی جامعه دارند.

تلاش برای ارائه خدمات دستگاه اکوی قلب با تعرفه دولتی

وی افزود: در بیمارستان شهدای آبیک تلاش داریم تا با استفاده از تجهیزات کامل‌تر با همکاری اساتید مجرب و متخصصان، خدمات بیشتری را به مردم آبیک ارائه دهیم.

مدیر شبکۀ بهداشت و درمان شهرستان آبیک ادامه داد: آنچه که امروز اتفاق افتاد، تجهیز بیمارستان شهدای آبیک به دستگاه اکوکاردیوگرافی(اکوی قلب) بوده که این دستگاه یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های قابل استفاده در بیمارستان است.

چیت‌سازان گفت: با راه‌اندازی دستگاه اکوقلب در بیمارستان شهدای آبیک، تشخیص‌های مربوط به بخش قلب برای همشهریان انجام می‌شود و امیدواریم این بخش را بیشتر توسعه دهیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم ارائۀ خدمات دستگاه اکوقلب با تعرفۀ دولتی ارائه شود؛ برای ارائۀ خدمات دولتی با مشکلاتی همچون صدور پروانۀ بهره‌برداری بیمارستان روبه رو بوده که در حال رفع آن هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون صدور پروانۀ بهره‌برداری بیمارستان در انتظار پایان کار توسط شهرداری قرار دارد؛ البته رایزنی‌هایی با همکاران در شهرداری صورت گرفته است تا هرچه سریع‌تر بتوانیم قبل از اتمام مهلت موافقت اصولی بیمارستان، به استفاده و بهره‌برداری از آن برسیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: در صورتی که در صدور پروانۀ بیمارستان به نتیجه نرسیم، با چالش‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله به کارگیری پزشکان متخصص و تأمین اعتبارات و تجهیزات روبه رو خواهیم شد، لذا انتظار داریم این موضوع هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و وقفه‌ای در این بین برای خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.
انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان