۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین توزیع لاستیک به نرخ دولتی بین تاکسیرانان قزوینی
کد خبر: ۳۴۴۸۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۹ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین خبرداد

توزیع لاستیک به نرخ دولتی بین تاکسیرانان قزوینی

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین از توزیع لاستیک به نرخ دولتی بین تاکسیرانان قزوینی خبرداد و گفت: در مراحل توزیع لاستیک اولویت با کسانی است که در شش ماه گذشته لاستیک دریافت نکرده و دارای مجوز فعالیت هستند.

توزیع لاستیک به نرخ دولتی بین تاکسیرانان قزوینی

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مرحله اول توزیع لاستیک بین دارندگان تاکسی پژو، سمند، پراید، پیکان و آریو از سه روز پیش آغاز شده و هم اکنون با توجه به استقبال رانندگان لاستیک‌های تاکسی آریو، پیکان و پراید به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: مرحله اول با توزیع ۵۵۰ جفت لاستیک با برند بارز روز یکشنبه به پایان می‌رسد و مرحله دوم با توزیع لاستیک‌های پژو، سمند و پراید با برند کویر از اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین بیان کرد: لاستیک‌ها با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به نرخ دولتی در اختیار رانندگان قرار داده می‌شود و در مجموع برای خرید لاستیک‌های مرحله اول و دوم ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

عرشیان تصریح کرد: از اسفند پارسال تاکنون پنج هزار و ۱۶۰ حلقه لاستیک بین ۷۱ درصد از رانندگان توزیع شده و ۲۹ درصد باقی مانده هم تا پایان سال سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در مراحل توزیع لاستیک اولویت با کسانی است که در شش ماه گذشته لاستیک دریافت نکرده و دارای مجوز فعالیت هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین گفت: به رانندگان مشمول طرح توزیع لاستیک پیامک داده می‌شود و لازم است با مراجعه به سازمان تاکسیرانی حواله خود را دریافت کنند.

عرشیان در پایان گفت: رانندگان تاکسی نگران تامین لاستیک خود نباشند؛ چراکه هر شش ماه یکبار یک جفت لاستیک با قیمت تعاونی و دولتی بین آنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان