۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین حضور مردم نشان دهنده انزجار از استکبار جهانی است
کد خبر: ۳۴۴۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

حضور مردم نشان دهنده انزجار از استکبار جهانی است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر انزجار ملت مسلمان از رژیم غاصب صهیونیستی و مخالفت ان ها با ظلم و استکبار در دنیا است.

حضور مردم نشان دهنده انزجار از استکبار جهانی است

اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس در خصوص حضور مردم در این راهپیمایی  در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین،  اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی افزود: امروز ملت آزاده ایران با حضور حماسی خود یکی از ویژگی های انقلاب که استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ظالم است را به نمایش گذاشته است.

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: امروز مردم یکپارچگی و قدرت حکومت اسلامی را به جهانیان نشان دادند و این حضور حماسی پاسخی به دعوت رهبر عظیم الشان انقلاب و مراجع عظام تقلید می باشد.

وی به اشاره با همدردی ملت ایران با مردم غزه، عنوان کرد: امروز مردم به صحنه آمدند تا یکپارچه فریاد برائت از استکبار جهانی را سر دهند.

این مسئول یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر انزجار ملت مسلمان از رژیم غاصب صهیونیستی و مخالفت ان ها با ظلم و استکبار در دنیا است.

وی در پایان گفتگو با ابراز همدردی با مردم ستمدیده فلسطین عنوان کرد: امیدواریم روزی فرارسد تا قدس عزیز از چنگال رزیم صهیونیست رهایی یابد و ملت فلسطین در این راه نباید عقب نشینی کنند.

انتهای پیام/ 7002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان