۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه‌ها برای مقابله با جنگ نامتوازن تجهیز شوند/ نگاه ویژه برای حمایت از گروه‌‌های جهادی و مطالبه‌گر
کد خبر: ۳۴۴۷۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۴ ساعت: ۱۷:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل خبرگزاری مهر:

رسانه‌ها برای مقابله با جنگ نامتوازن تجهیز شوند/ نگاه ویژه برای حمایت از گروه‌‌های جهادی و مطالبه‌گر

مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: جزو وظایف خود می‌دانیم که گروه‌های جهادی، خودجوش و مطالبه‌گر را که برای مشکلات مردم تلاش می‌کنند را مورد توجه قرار داده و تقویت کنیم.

رسانه‌ها برای مقابله با جنگ نامتوازن تجهیز شوند/ نگاه ویژه برای حمایت از گروه‌‌های جهادی و مطالبه‌گر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، محمد شجاعیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری مهر در قزوین که امروز(دوشنبه) در سالن جلسات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خبرگزاری مهر از ظرفیت‌های جدی انقلاب اسلامی است که این ظرفیت به واسطه حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نزدیکی خوبی با مردم داشته که مردم مسائل خود را در این رسانه می‌بینند که از گذشته گروه رسانه‌ای زحمات زیادی برای آن کشیدند.

وی افزود: آقای جباری به مدت ۱۴ سال در مدیریت خبرگزاری مهر قزوین زحمت کشید که سرمایه‌ای بزرگ محسوب می‌شود و امیدواریم بتوانیم از این تجربه و ظرفیت در استان استفاده کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: یکی از ویژگی‌های بارز خبرگزاری مهر این است که از باثبات‌ترین رسانه‌ها بوده به طوری که بیشتر نیروها از بالاترین سنوات کاری برخوردارند و این یک پتانسیل و سرمایه انسانی خوب است و این ویژگی به عقبه فرهنگی این رسانه باز می‌گردد.

شجاعیان عنوان کرد: همه مدیران خبرگزاری مهر خوش ‌بدرقه بودند و امیدواریم این حُسن اخلاقی که در بین نیروهای این رسانه دیده می‌شود نیز در همه رسانه‌ها وجود داشته باشد.

رسانه‌ها مشکلات مردم را منعکس کنند

وی ادامه داد: امروز فرصتی ایجاد شده تا نیروهای جدیدی فرصت مدیریتی را تجربه کنند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم؛ یکی از مسائل مهم که باید مورد توجه قرار گیرد توجه به مسائل مردم است که باید دوستان ما در مسئولیت استانی خود در تمام نقاط کشور این موضوع را مد نظر قرار دهند.

این مسئول تصریح کرد: یکی از ابزارها در خبرگزاری مهر کمک به مسئولین برای حل مشکلات است و برای حل مسئله نیاز به روش‌های نوین است و باید از ظرفیت هم‌افزایی بین سایر دستگاه‌ها استفاده شود.

شجاعیان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت هم‌افزایی دستگاه‌ها نیز ظرفیت مقابله با جنگ نرم را به رسانه می‌دهد؛ چراکه دشمن هر روز در برابر مردم هجمه می‌کند از این رو باید از ظرفیت‌های جنگ نامتوازن استفاده کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: جزو وظایف خود می‌دانیم که گروه‌های جهادی، خودجوش و مطالبه‌گر را که برای مشکلات مردم تلاش می‌کنند را مورد توجه خود قرار دهیم و تقویت کنیم و بتوانیم سهمی از بار و مسئولیت را برعهده داشته باشیم و قدم‌هایی را در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان