۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رسانه‌ها نباید از هجمه به جبهه دشمن غافل شوند
کد خبر: ۳۴۴۷۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۴ ساعت: ۱۷:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

رسانه‌ها نباید از هجمه به جبهه دشمن غافل شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: متاسفانه امروز ما به طور کلی در لایه دفاع قرار گرفته‌ایم و منتظریم تا از دشمن اقدامی سر بزند تا اقدام به دفاع کنیم؛ در حالیکه باید بحث هجمه به جبهه دشمن را به طور جدی دنبال کنیم.

رسانه‌ها نباید از هجمه به جبهه دشمن غافل شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت‌ الاسلام محمدجواد زهرایی در جلسه تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری مهر در قزوین که امروز(دوشنبه) در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسالت عمده سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ دین و اصول اساسی انقلاب اسلامی است که برای این اتفاق چهار محور عملیاتی وجود دارد که باید در این حوزه‌ها تلاش شود.

وی افزود: محور اول مسئله تبلیغ است که ما در سازمان تبلیغات و همه بخش‌های مختلف آن، این وظیفه یعنی تبلیغ دین و اصول اساسی انقلاب اسلامی را برعهده داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: محور دوم تبیین است که آنچه که نیاز به توضیح بیشتری دارد تا بهتر جا بیفتد نیز در این زمره قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: محور سوم دفاع است، لذا ما در سازمان موظفیم از مردم در برابر شبهات دفاع کنیم و محور چهارم که بسیار مهم است و در آن دچار ضعف هستیم نیز مسئله تهاجم است.

زهرایی اضافه کرد: متاسفانه امروز ما به طور کلی در لایه دفاع قرار گرفته‌ایم و منتظریم تا از دشمن اقدامی سر بزند و اقدام به دفاع کنیم در حالی که باید بحث هجمه به جبهه دشمن را به طور جدی دنبال کنیم.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) افزود: اگر زندگی امام سجاد(ع) را بررسی کنیم، می‌بینیم که هر چهار محور را به خوبی اجرا کردند به طوری که این امام بزرگوار و حضرت زینب(س) با هجمه‌ای که علیه طاغوت ایجاد کردند حکومت یزید متزلزل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: خبرگزاری مهر همه این چهار محور اصلی را برعهده دارد و سال‌هاست که در این زمینه تلاش می‌کند و تلاش فاخری هم انجام شده اما باید بازنگری و تلاش‌های جدیدی صورت گیرد؛ ما هم تلاش می‌کنیم که در کنار این مجموعه وظایف خود را انجام دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: این جلسه را جلسه تکریم آقای جباری قرار می‌دهیم و از این شخصیت و پیشکسوت رسانه‌ای استان تجلیل و تکریم می‌کنیم که سال‌هاست در عرصه صداوسیما و خبرگزاری مهر تلاش می‌کنند و قطعا در حوزه‌های مختلف از ظرفیت ایشان استفاده خواهیم کرد.

زهرایی در پایان گفت: پس از این هم وظیفه مدیریت خبرگزاری مهر قزوین برعهده آقای عابدینی خواهد بود که همان رویه گذشته اما با سیاست‌ها و فضای جدید دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان