۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاری برنامه ها ی متنوع در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: ۳۴۴۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد

برگزاری برنامه ها ی متنوع در راهپیمایی روز قدس

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این فعالیت ها و برنامه ها به منظور ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین است و موجب تقویت حس انسان دوستی در کودکان و نوجوانان شود.

برگزاری برنامه ها ی متنوع در راهپیمایی روز قدس

طیب ملکی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین، در خصوص فعالیت های این کانون در روز جهانی قدس اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر حسب وظیفه انسانی، دینی و اداری طبق معمول هر سال و با شکوه تر و جدی تر از سال های گدشته شرکت کرده است.

وی افزود: این کانون به عنوان مسئول کمیته کودکان و نوجوانان استان، برای ابراز همدردی با کودکان مظلوم فلسطین وهمه ی کودکانی که در سراسر جهان مورد ظلم قرار گرفته اند، در این تظاهرات شرکت کرده  است.

ملکی در خصوص ویژه برنامه های این کانون در روز جهانی قدس، بیان کرد: در مسیر راهپیمایی تریلی نمایش به منظور اجرای نمایش های متنوع برای کودکان مستقر شده و همچنین برپایی کارگاه های نقاشی، گریم و مسابقات پیامکی از جمله برنامه های این کانون در این روز می باشد.

وی اضافه کرد: این فعالیت ها و برنامه ها به منظور ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین است و موجب تقویت حس انسان دوستی در کودکان و نوجوانان می شود.

این مسئول با قدردانی از همکاری سازمان صداو سیمای استان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه صداو سیما با ما همراهی مناسبی داشته و حضور عروسک خان بابا و دیگر عروسک ها، با استقبال کودکان و نوجوانان هم استانی روبه رو شده است.

وی در پایان ابراز کرد: از کودکان و نوجوانان خواسته شده تا بهترین جمله در خصوص همدردی با کودکان غره به سامانه پیامکی ما ارسال نمایند و به برگزیدگان مسابقه نقاشی و ماسبقه پیامکی در پایان مراسم اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/7002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان