۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه در عرصه خیّری است
کد خبر: ۳۴۴۶۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۹ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه در عرصه خیّری است

امام جمعه قزوین گفت: در مسیرخیری جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه محسوب می‌شود و اعتمادسازی می‌باید دغدغه اصلی در این عرصه باشد.

جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه در عرصه خیّری است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(چهارشنبه) در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین اظهار کرد: برای اعتمادسازی لازم است خیران به صورت عملی ببینند که مسئولان و متولیان امر، به امور خیر اعتقاد راسخ دارند و خودشان نیز در این عرصه پای کار هستند و در امر خیر علاوه بر کار سازمانی مشارکت شخصی نیز دارند.

وی تصریح کرد: در مسیرخیری جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه محسوب می‌شود و اعتمادسازی می‌باید دغدغه اصلی در این عرصه باشد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه روحانیون می‌توانند پل ارتباطی مدرسه با جامعه باشند، عنوان کرد: برای اینکه روحانیون، ائمه جمعه و جماعت بتوانند پل ارتباطی مدارس با جامعه شوند، لازم است ارتباط تنگاتنگی بین آنها ایجاد شود تا روحانیون مشکلات و کمک‌های لازم در این عرصه را به مردم منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: از نظر معنوی و ایمانی در مساجد باید آموزش جدی گرفته شود و در مدارس نیز اهمیت مساجد بیش از پیش تبیین شود تا شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد باشیم و اگر این امر محقق شود عرصه خیری نیز تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان