۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جاعل ۳ میلیاردی در دام پلیس بوئین زهرا
کد خبر: ۳۴۴۶۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۷ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

جاعل ۳ میلیاردی در دام پلیس بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره کلاهبرداری سه میلیارد ریالی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

جاعل ۳ میلیاردی در دام پلیس بوئین زهرا

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي شكايت يكي از شهروندان در بوئین زهرا مبني براينكه فردي اقدام به جعل اسناد ملكي و کلاهبرداري كرده و متواري شده است، بررسي موضوع بصورت ویژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط ماموران و کارشناسان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی محرز شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه جعلی ملک مذکور را به مبلغ سه میلیارد ریال به شخص دیگری فروخته است.

وي با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد؛ تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان اعزام و با شناسایی مخفیگاه، او را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

حاجیان عنوان کرد: پس از انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم خود معترف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی ضمن دریافت استعلام مبنی بر تایید اصالت ملک و یا مورد معامله، برای انعقاد قرارداد حتما از طریق مراجع قانونی و بنگاه‌های ملکی معتبر اقدام کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان