۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خانه‌های سازمانی به ارزش ۷۰میلیارد تومان دراختیار راه‌وشهرسازی قزوین است/ استفاده بازنشسته‌ها از خانه‌های سازمانی لغو شود
کد خبر: ۳۴۴۶۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۷ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

خانه‌های سازمانی به ارزش ۷۰میلیارد تومان دراختیار راه‌وشهرسازی قزوین است/ استفاده بازنشسته‌ها از خانه‌های سازمانی لغو شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: اکنون نزدیک به ۲۰۰ واحد خانه سازمانی در قزوین وجود دارد که بیشتر این واحدها در اختیار اداره کل راه و شهرسازی است.

خانه‌های سازمانی به ارزش ۷۰میلیارد تومان دراختیار راه‌وشهرسازی قزوین است/ استفاده بازنشسته‌ها از خانه‌های سازمانی لغو شود
علی فرخزاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره وضعیت خانه‌های سازمانی موجود در استان اظهار کرد: اکنون نزدیک به ۲۰۰ واحد خانه سازمانی در قزوین وجود دارد که بیشتر این واحدها در اختیار اداره کل راه و شهرسازی است.

وی افزود: براساس قانون همه این خانه‌های سازمانی باید واگذار شود که دستگاه‌‌های نظارتی هم ورود کردند و برنامه زمانی را برای این موضوع تعیین کردند که ما این خانه‌های سازمانی را واگذار کنیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین در ادامه گفت: موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال هم مطرح شده و کمیته‌ای از دستگاه‌های نظارتی، راه و شهرسازی و استانداری تشکیل شده است تا به این مسئله رسیدگی کنند.

برخی افراد به طور غیرقانونی از خانه‌های سازمانی استفاده می‌کنند

این مقام مسئول تصریح کرد: بیش از ۷۰ میلیارد تومان ارزش خانه‌های سازمانی است که اکنون فقط در اختیار یکی از دستگاه‌‌های اجرایی است و سایر دستگاه‌ها هم کمتر از این تعداد واحد دارند که می‌تواند برای تسریع و تکمیل پروژه‌های استانی در سطح استان‌ کمک کند.

وی یادآور شد: براساس آمار غیرمستقیم که به من رسیده، افرادی هستند که بازنشسته هستند و حتی از سازمان خارج شدند اما هنوز از امکانات خانه سازمانی استفاده می‌کنند.

فرخزاد در پایان تاکید کرد: با ورود دستگاه‌های و مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال در کمیته منتخبی که تعیین شده نیز رسیدگی و تعیین تکلیف شود.
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان