۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارائه خدمات پزشکی به مردم حاشیه شهر قزوین
کد خبر: ۳۴۴۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۶ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

توسط دانشجویان بسیجی جهادگر انجام شد؛

ارائه خدمات پزشکی به مردم حاشیه شهر قزوین

گروه جهادی "شکوفه سیب" بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور در مناطق حاشیه شهر قزوین، به ارائه خدمات پزشکی در این مناطق پرداختند.

ارائه خدمات پزشکی به مردم حاشیه شهر قزوین

حسینعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به حضور جهادگران بسیجی در مناطق حاشیه شهر قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه تاکنون در دو مرحله جهت ارائه خدمات پزشکی در مناطق حاشیه‌نشین شهر قزوین حضور یافتیم.

وی افزود: در دهه ولایت گروه جهادی شکوفه سیب از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اقدام به پخش گوشت قربانی نذری و برگزاری کلاس آموزش بهداشت در یکی از محله‎های حاشیه‎نشین شهر قزوین کرد.

مسئول گروه جهادی "شکوفه سیب" بسیج دانشجویی علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: گوشت نذری با کمک دانشجویان و خانواده‌های آنها و نیز کمک خیرین به اندازه مناسب برای ۲۵ خانوار تهیه شد؛ همچنین آموزش بهداشت برای همین تعداد خانواده با ۵ موضوع کم خونی و جایگزین‌های گوشت، پوکی استخوان، سرطان و مقدمات سبک زندگی برگزار شد.

حسینعلی عنوان کرد: دومین جلسه از ملاقات‌های بهداشتی با اهالی یکی از مناطق حاشیه‌نشین شهر قزوین با موضوعات مقابله با استرس و مشاوره مامایی برگزار شد.

وی در پایان گفت: کلاس مشاوره روانشناسی، مشاوره خصوصی، غربالگری cbe ، مشاوره مامایی، بررسی علائم آموزش اقدامات لازم در ابتلا به کووید۱۹  و پایش فشارخون و سطح اکسیژن خون از جمله خدماتی بوده که در این مرحله به اهالی این منطقه ارائه شده است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان