۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیش از ۴۰ درصد زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند/ رشد ۳۸ درصدی کشف مواد مخدر در کشور
کد خبر: ۳۴۴۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۳ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده ناجا:

بیش از ۴۰ درصد زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند/ رشد ۳۸ درصدی کشف مواد مخدر در کشور

جانشین فرمانده ناجا گفت: سرقت دغدغه جدی ما بوده و بیش از ۴۰ درصد زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند، اگر زیرساخت‌های موجود در بحث معماری و ساخت و سازها درست شود مشکلاتی از این دست ایجاد نمی‌شود.

بیش از ۴۰ درصد زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند/ رشد ۳۸ درصدی کشف مواد مخدر در کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار قاسم رضایی در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: نیروی انتظامی، یک سازمان پویا و زنده است و همیشه خود را در کسوت انقلاب، برای انقلاب، در خدمت انقلاب و در کسوت مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند؛ لذا در تمام موقعیت‌های خدمتی، صادقانه ماموریت‌های خود را به انجام می‌رساند.

وی گفت: نیروی انتظامی در لباس سربازی است که ولی فقیه، فرمانده‌اش است و این افتخار، خستگی ناشی از سختی‎‌ها را از بین می‌برد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به سفرهای استانی بیان کرد: خوشبختانه قزوین از استان‌های آرام و مذهبی است و این امر نشان از فهم مردم در تعامل با پلیس و خدمتگزاران خود با هدف حفظ آرامش جامعه است.

مؤلفه‌های امنیتی در استان قزوین بالاست
رضایی در ادامه عنوان کرد: استان قزوین تقریبا استانی است که مدیریت اجتماعی آن زیاد است و مولفه‌های حاکم این است که فهم مردم، نقش علما و وحدت مسئولان موجب شده تاب اجتماعی و امنیتی در آن ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در کنار این موضوع اقدامات انتظامی و پیشگیرانه نیز موجب ایجاد امنیت شده و این استان نسبت به سایر استان‌ها جرایم پایینی دارد و در صورت ارتکاب جرم، سرعت عمل در کشف، بسیار بالاست.

این مقام ارشد انتظامی ابراز کرد: در بحث کشف مواد مخدر استان قزوین نسبت به عملکرد کشوری نسبت به پنج ماهه نخست سال گذشته دارای موفقیت بیش از ۵۰ درصدی بوده است.

کشف بیش از ۴۷۰ تن موادمخدر در کشور

رضایی با اشاره به بحث سرقت اضافه کرد: سرقت دغدغه جدی ما بوده و بیش از 40 درصد زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند، اگر زیرساخت‌های موجود در بحث معماری و ساخت و سازها درست شود مشکلاتی از این دست ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به جرایم دیگر تصریح کرد: اراذل و اوباش دغدغه جدی ما پس از سرقت است، مردم انقلاب کردند تا آسایش و امنیت ریشه‌ای داشته باشند و با اطمینان می‌گوییم ایجاد امنیت پایدار در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: مقابله با قاچاق و مواد مخدر و رعایت شئون اخلاقی هم از خدمات ماست؛ اما اراذل و اوباش در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد و در این مسیر باید منش راهبردی و مصون سازی و زیرساخت‎‌های لازم ایجاد شود تا نیروی انتظامی بتواند ماموریت‌های خود را به خوبی ارائه دهد.

رضایی در بحث کشفیات موادمخدر در سطح کشور بیان کرد: بیش از ۴۷۰ تن موادمخدر در کشور کشف شده که با رشد ۳۸ درصدی مواجه بوده و این امر نشان از هوشمندی پلیس در انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله است.

هیچ کشوری به اندازه ایران با وجود تهدیدهای پیرامونی امن نیست
وی با اشاره به امنیت پایدار در کشور اسلامی ایران اظهار کرد: هیچ کشوری در جهان به اندازه جمهوری اسلامی تهدیدات پیرامونی مرزی ندارد. به جهت آرمان عمیق مردم و انقلاب هر روز با هجمه‌های زیادی مواجه هستیم و عنایات الهی و تدابیر مقام معظم رهبری این تهدیدات را خنثی می‌کند و در مقابل همه تهدیدات، کشور ما با تلاش نیروهای امنیتی از ثبات ویژه‌ای در منطقه برخوردار است.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: همه مولفه‌های اسلامی در جامعه حاکم است و برآورد ما نشان می‌دهد در سطح کشور نسبت به سال‌های گذشته شور حسینی بسیار بالا بود. خوشبختانه مردم فهیم ایران بیش از ۹۶ درصد پروتکل‌ها را رعایت کردند و این روند با همت مردم در کل جامعه تا نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: نیروی انتظامی امروز افتخار می‌کند که خادم مردم است و در دهه اول محرم بیش از ۸۰ درصد نیروی انتظامی در آماده باش کامل بود و افتخار ما سرباز ولایت و مطیع محض انقلاب بودن است و به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ نیروی انتظامی نیرویی عظیم بوده و کارکنان آن مجاهدان فی سبیل الله هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان