۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین گلایه‌مندیم وزارتخانه تصمیماتی را بدون هماهنگی قزوین می‌گیرد/ فرسودگی ۸۰درصد تجهیزات بیمارستانی استان
کد خبر: ۳۴۴۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۲ ساعت: ۱۶:۴۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

گلایه‌مندیم وزارتخانه تصمیماتی را بدون هماهنگی قزوین می‌گیرد/ فرسودگی ۸۰درصد تجهیزات بیمارستانی استان

استاندار قزوین گفت: تولیدات استان قزوین در زمینه محلول ضدعفونی و ماسک بسیار خوب است، اما گلایه‌مندیم که وزارتخانه تصمیماتی را بدون هماهنگی با استان می‌گیرد در حالی که اولین نکته این است که ابتدا باید نیاز خود استان تامین شود.

گلایه‌مندیم وزارتخانه تصمیماتی را بدون هماهنگی قزوین می‌گیرد/ فرسودگی ۸۰درصد تجهیزات بیمارستانی استان

به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز(چهارشنبه) در سالن جلسات باقر العلوم استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از نکاتی که می‌تواند امید را به جامعه دهد و مردم را در هر کاری همراه کند موضوع همکاری و تعامل مجموعه خدمتگذار است که باید صدای واحدی داشته باشند.

وی افزود: مردم وقتی ببینند که مسئولین دغدغه خدمت‌گذاری را دارند قطعا امیدوار می‌شوند؛ یک ویژگی خوبی در استان شاهد بودیم که تعامل بین دستگاه‌ها بالای ۸۰ درصد است و دغدغه همه مدیران خدمت به مردم است.

استاندار قزوین گفت: امسال شعار ما خدمت و پاسخگویی است؛ گاهی انجام کاری امکان پذیر نیست اما اگر پاسخگویی درستی داشته باشیم اعتماد مردم را افزایش داده‌ایم و این فضا باعث شده که استان آرامی در بین استان‌ها باشیم؛ به طوری که همکاری مناسبی بین شورای تامین استان وجود دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه مسئولان استان یک دغدغه دارند که چطور کارها درست انجام شود و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

جمالی پور ادامه داد: یکی از جاهایی که کنکور در شرایط مطلوب برگزار شد در استان قزوین بود که بسیار مناسب و با کمترین مسئله بود؛ همچنین هیچ مقاومتی در عدم برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت وجود نداشت و هیچگونه برخورد غیرمنطقی مشاهده نکردیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در ایام عزاداری سیدالشهدا شاهد بودیم که هیئت‌های مذهبی و مردم استان به خوبی فاصله گذاری اجتماعی و سایر موارد را طبق دستور ستاد کرونا رعایت کردند.

وی با بیان اینکه بسیار همکاری خوب و سازنده‌ای در بین دستگاه‌ها داریم، تاکید کرد: ما در مسیر یازده استان هستیم و 50 درصد از مبتلایان استان قزوین مربوط به خارج از استان است و امروز همه مردم دغدغه رعایت کامل پروتکل‌ها را دارند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم که باید این پروتکل‌ها به خوبی رعایت شود و این اطمینان را به خانواده‌ها دهیم تا این حساسیت‌ها و نگرانی‌ها تبدیل به رفتارهای اجتماعی نشود و چالش به دنبال نداشته باشد.

جمالی پور یادآور شد: ما استانی بودیم که پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا را بلافاصله رعایت کردیم چراکه فعالیت‌های اقتصادی این استان در کشور موثر است و نمی‌توانیم به بخش صنعت و کارگری بی‌تفاوت باشیم.

وی تصریح کرد: تولیدات استان قزوین در زمینه محلول ضدعفونی و ماسک بسیار خوب است اما گلایه‌مندیم که وزارتخانه تصمیماتی را بدون هماهنگی با استان می‌گیرد در حالی که اولین نکته این است که ابتدا باید نیاز خود استان تامین شود.

استاندار قزوین گفت: از وزارت بهداشت انتظار داریم تا در تامین نیروی کادر بهداشتی و درمانی نگاه ویژه به استان قزوین داشته باشد؛ ۸۰ درصد تجهیزات بیمارستانی ما فرسوده و در معرض خطر است.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: باوجود اینکه می‌دانیم کرونا انرژی زیادی را از وزارتخانه گرفته اما انتظار داریم که بیمارستان 700 تختخوابی تسریع شود در حالی که عزم استان جلوتر از کشور است.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان