۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سیستم مدیریتی قزوین باید خدمت‌محور شود/ راه‌اندازی کمیته رسانه و فضای مجازی
کد خبر: ۳۴۴۵۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۱ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی:

سیستم مدیریتی قزوین باید خدمت‌محور شود/ راه‌اندازی کمیته رسانه و فضای مجازی

نائب رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی گفت: ما باید به کمک رسانه‌ها از مدیران و مسئولان مطالبه‌گری داشته باشیم و باید تغییر سیستم دهیم؛ باید سیستم مدیریت استان به سمت خدمت محور سوق پیدا کند.

سیستم مدیریتی قزوین باید خدمت‌محور شود/ راه‌اندازی کمیته رسانه و فضای مجازی

به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین، لطف‌الله سیاهکلی ظهر امروز(سه‌شنبه) در کارگروه رسانه و فضای مجازی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در دفتر ارتباطات مردمی در میدان عدل قزوین برگزار شد، با اشاره به جایگاه رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه چشم و گوش مردم هستند که مشکلات و دغدغه‌های آنها را بیان می‌کنند.

وی افزود: براساس قول‌های صورت گرفته قبل و بعد از انتخابات، تصمیم گرفتیم فعالیت‌های خود را با مشورت اصحاب رسانه دنبال و در حوزه رسانه‌، فعالیت‌هایی را اجرا کنیم.

نائب رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی بیان کرد: کمیته رسانه و فضای مجازی می‌تواند مسائل مربوط به سطح جامعه را پیگیری کند و موضوعات مختلف در این کمیسیون‌ مطرح شود.

سیاهکلی با اشاره به اهداف کمیته‌های مختلف رسانه و فضای مجازی عنوان کرد: براساس شکل‌گیری این کمیته‌ها، هر اموری که در مجلس مطرح می‌شود رسانه‌ها می‌توانند در جریان آن قرار بگیرند و نظرات و راهکار خود را درباره آن موضوع ارائه دهند.

وی عنوان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی به دنبال حل مشکلات جامعه هستیم و سعی داریم با تشکیل کمیته‌های مختلف در رسانه و فضای مجازی و انتخاب دبیر و رئیس در آن، مشکلات بررسی شود.

مسائل رسانه‌ای در سطح استانی و ملی پیگیری می‌شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه با ظرفیتی که در مجلس داریم با مدیران برخورد می‌کنیم، ادامه داد: ما باید به کمک رسانه‌ها از مدیران و مسئولان مطالبه‌گری داشته باشیم و باید تغییر سیستم دهیم؛ باید سیستم مدیریت استان به سمت خدمت محور سوق پیدا کند.

سیاهکلی عنوان کرد: ما به دنبال خدمت به مردم هستیم و باور داریم برخورد با مدیران در راستای خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: معتقدیم افزایش تعداد رسانه‌ها در استان، اتفاق مبارک و مناسبی است زیرا رسانه‌ها استقلال دارند، علاقمندیم رسانه‌ها در موضوعات جامعه به صورت تخصصی فعالیت کنند؛ برای نمونه اگر از استان قزوین به عنوان یک استان پرآب و تشنه یاد می‌شود، نیاز است مقالات و خبرهای تخصصی‌تری در این حوزه ارائه و منتشر شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان یادآور شد: ما در کارگروه فضای مجازی و رسانه، ممیز رسانه‌ای نداریم و باید از تمام ظرفیت‌های رسانه استفاده کنیم؛ چراکه رسانه‌ها فعالیت خود را به صورت کارشناسی دنبال می‌کنند و درنظر داریم مسائل رسانه‌ای و جامعه در سطح استانی و ملی پیگیری و بررسی شود.

گفتنی است در پایان، مدیران مسئول رسانه‌ها و خبرنگاران رسانه‌ها به ارائه نظرات خود در حوزه رسانه و مسائل مختلف استان پرداختند.

همچنین در پایان از حاضران جلسه برای انتخاب رئیس و دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی رای‌گیری شد و محمدرضا جباری سرپرست خبرگزاری مهر در استان به عنوان رئیس و امیرعلی رضایی سردبیر هفته‌نامه نسیم قزوین به عنوان دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی انتخاب شدند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان