۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال در قزوین اجرا شد
کد خبر: ۳۴۴۵۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۱ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

مدير عامل جمعیت هلال احمر استان:

طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال در قزوین اجرا شد

مدير عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال توسط ۴۵۰ نفر از اعضای جوانان این جمعیت خبر داد.

طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال در قزوین اجرا شد

حسن آصفي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال با مشارکت 450 نفر از اعضای جوانان این جمعیت در سراسر استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح در 122 هیئت مذهبی استان با حضور گسترده اعضای جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، بیان کرد: پس از نیازسنجی و هماهنگی با هیئات مذهبی بزرگ استان، اعضای جوانان این جمعیت به صورت مجزا برای برادران و خواهران ساماندهی شده و در ورودی‌های هیئت‌ها استقرار یافته‌ و اقدام به ارائه خدمات کردند.

آصفي ادامه داد: خادمان حسینی هلال در این طرح نسبت به ضدعفونی هیئت‌ها، کنترل و تذکر به عزاداران برای استفاده از ماسک و اهدای ماسک به افراد فاقد ماسک و همچنین راهنمایی عزاداران بر رعایت صحیح فاصله اجتماعی در طول مدت عزاداری اقدام کردند.

مديرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: نیروهای جوان و داوطلب هلال احمر با حضور در هیئت‌های مذهبی احساس امنیت و آسوده خاطری در بین عزاداران را ایجاد کردند و اعضای جوانان این جمعیت همانند گذشته آمادگی خود را جهت اجرای برنامه‌های بشردوستانه و تکریم منزلت انسانی نشان دادند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان