۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند/ افزایش بیماران بدحال در قزوین
کد خبر: ۳۴۴۴۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۹ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

۲۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند/ افزایش بیماران بدحال در قزوین

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند و مجموع بیماران به ۲۹۵ نفر رسیده است.

۲۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند/  افزایش بیماران بدحال در قزوین

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند و مجموع بیماران به ۲۹۵ نفر رسیده است.

وی افزود: مسافرت‌هایی که در چند روز گذشته انجام شده زنگ خطری است که می‌تواند موج دوم بیماری در استان را تشدید کند و ما وارد شرایط بدتری شویم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: به نظر می‌رسد رفتار ویروس کرونا به شکلی بوده که در یک ماه گذشته بیماران بد‌حال بیشتری در استان داشتیم، به طوریکه اکنون ۶۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ نفر از هم‌وطنان ما فوت کردند.

بیشتر مراجعان به مراکز درمانی از ماسک استفاده می‌کنند

این مقام مسئول بیان کرد: از عزاداران حسینی تقاضا داریم که به هنگام شرکت در مراسم عزاداری، پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و در فضای باز بنشینند و ضمن استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند تا بتوانیم به زودی از وضعیت هشدار خارج شویم.

وی عنوان کرد: روزانه به طور متوسط ۴۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قزوین بستری می‌شوند که زنگ هشداری برای همه شهروندان برای پرهیز از هرگونه مسافرت است.

وی افزود: بیشتر مراجعان به مراکز درمانی از ماسک استفاده می‌کنند و همین موضوع می‌تواند به پیشگیری از بیماری کرونا کمک کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در پایان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان را در مجموع خوب ارزیابی کرد و گفت: بیماری کرونا زمانی از بین خواهد رفت که همه آحاد جامعه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان