۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خير قزوینی ۲۰۰ ميليون ریال براي معیشت نیازمندان كمك كرد
کد خبر: ۳۴۴۴۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۵ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

خير قزوینی ۲۰۰ ميليون ریال براي معیشت نیازمندان كمك كرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای کمک به معیشت نیازمندان یک خیّر قزوینی ۲۰۰ میلیون ریال به هلال احمر اهدا کرد.

خير قزوینی ۲۰۰ ميليون ریال براي معیشت نیازمندان كمك كرد

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یک خير قزوینی با اختصاص 200 میلیون ریال جهت تهیه سبدهای غذایی در راستای توزیع بین خانواده‌های نیازمند استان و طرح نذر آب ۳، با مشارکت جمعیت هلال احمر استان اقدام کرد.

وی ادامه داد: این خیر نیک اندیش با وجودی که هرساله در ماه محرم برای اطعام نیازمندان غذا طبخ و توزیع می‌کرد؛ اما امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا دست به این اقدام شایسته با همکاری هلال احمر زده است.

آصفی عنوان کرد: در جامعه ما هزینه‌های زیادی در ایام محرم و صفر در راستای ادای نذر می‌شود؛ اما باید نذر را با توجه به شرایط موجود جامعه هدایت کنیم و با توجه به شرایط خاص اقتصادی که در زمان شیوع بیماری کرونا وجود دارد باید نیازهای جامعه را در مباحث معیشتی، اجتماعی و اقتصادی در کنار هم ببینیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان تأکید کرد: هلال احمر سعی دارد کمک‌های مردم را به درستی به دست محرومان برساند و امیدواریم هم استانی‌ها با هدایت نذرهایشان به سمت مستمندان و محرومان با همکاری هلال احمر در زمینه ترویج نوع‌دوستی و بشردوستی در زمینه نذر نیز، قدمی شایسته بردارند.

انتهای پسام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان