۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی اهدا می‌شود
کد خبر: ۳۴۴۳۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۴ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان:

۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی اهدا می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: یک فرد خیّر هزار بسته لوازم التحریر را در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی قزوین اهدا کرد.

۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی اهدا می‌شود

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به اینکه ۱۱۰هزار نفر در استان تحت پوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند؛ اظهار کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی و از طرفی شمار بالای مددجویان به منظور ارائه خدمات مطلوب به این افراد نیازمند مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: در این زمینه افرادی که دارای تمکن مالی مناسب بوده با مشارکت در امور خیر در ثواب و پاداش دنیوی و اخروی آن شریک خواهند شد.

وی عنوان کرد: یک فرد خیّر که نخواست نامش فاش شود در اقدامی انسان دوستانه هزار بسته‌ لوازم التحریر به ارزش دو میلیارد و پانصد هزار ریال برای توزیع بین دانش‌آموزان مددجوی تحت پوشش بهزیستی تهیه کرده و به این اداره کل تحویل داده است.

وارثی در پایان گفت: بسته‌های لوازم التحریر اهدایی شامل کوله پشتی، دفتر، مداد، تراش، پاک‌کن و غیره طی هفته جاری و آینده بین دانش‌آموزان ابتدایی مددجویان تحت پوشش در شهرستان‌های مختلف استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان