۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کمک یک میلیارد ریالی خیّر قزوینی به هلال ‌احمر
کد خبر: ۳۴۴۳۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۴ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل هلال‌ احمر استان خبرداد

کمک یک میلیارد ریالی خیّر قزوینی به هلال ‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان قزوین از کمک یک میلیارد ریالی یک خیّر به این جمعیت خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی خیّر قزوینی به هلال ‌احمر

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در امور بشردوستانه و خیرخواهانه اظهار کرد: هلال احمر تلاش می‌کند به عنوان امین مردم، حلقه واصل بین توانِ توانمندان و نیازِ نیازمندان باشد و کمک‌های افراد خیرخواه را به سمت افراد نیازمند واقعی هدایت کند.

وی افزود: هلال احمر با نیازسنجی و با حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد نیازمند، نسبت به مرتفع کردن نیازهای ضروری نیازمندان و افراد تحت حمایت، از طریق افراد خیرخواه اقدام می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به کمک یک میلیارد ریالی خیر قزوینی به هلال احمر عنوان کرد: 600 میلیون ریال از این مبلغ برای برای خرید تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیماران بی‌بضاعت به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: 400 میلیون ریال دیگر از کمک این خیر در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و متاثر از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، طرح ملی نذر آب 3، مورد استفاده  قرار خواهد گرفت.

آصفی مشارکت خیران در انجام کارهای خیرخواهانه را از بهترین اقدامات خداپسندانه بیان کرد و گفت: فلسفه وجودی وقف به شکل عمومی تلاش برای رفع نیاز دیگران است و در فرهنگ اسلامی نیز از آن به عنوان یکی از بهترین کارها، یاد شده است و تمام تلاش هلال احمر این است در جهت اعتلای کارهای خیر و بشر‌دوستانه حرکت کند.

کمک رئیس دانشگاه البرز آبیک به جمعیت هلال احمر

وی در ادامه با اشاره به کمک رئیس دانشگاه البرز آبیک به جمعیت هلال احمر تصریح کرد: رئیس دانشگاه البرز آبیک در اقدامی خداپسندانه تأمین تعداد قابل توجهی از مخازن آب روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان را که دچار بحران خشکسالی شده‌اند؛ تقبل کرد.

این مقام مسئول گفت: طرح ملی نذرآب 3 همانند دو سال گذشته در سطح استان سیستان و بلوچستان با حضور استان‌های معین در مناطق محروم و بحرانی متأثر از خشکسالی در نیمه دوم شهریورماه اجرا خواهد شد.

آصفی ادامه داد: نیک شهر، چابهار، هامون، نیمروز، خاش، نهبندان، ریگان و حاجی آباد از جمله مناطقی هستند که در شهریور ماه در حوزه معیشت و کووید ۱۹ و آب از سوی جمعیت هلال احمر استان‌های قزوین، گلستان، زنجان، مرکزی، قم و تهران پوشش داده می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: از مردم نوع‌دوست و خیر استان خواستارم تا در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال احمر به دست نیازمندان واقعی برسانند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان