۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دولت بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی قزوین اختصاص دهد/ این شرکت با همت ویژه مسئولان قابل احیاء است
کد خبر: ۳۴۴۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۳ ساعت: ۱۵:۳۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دولت بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی قزوین اختصاص دهد/ این شرکت با همت ویژه مسئولان قابل احیاء است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مطالبه جدی ما از دولت این است که بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی قزوین اختصاص دهند.

دولت بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی قزوین اختصاص دهد/ این شرکت با همت ویژه مسئولان قابل احیاء است

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ کارگران شرکت کنتورسازی قزوین در مسیر حرکت خودروی محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که به بهانه هفته دولت به قزوین سفر کرده است؛ تجمع کردند.

این کارگران که به همراه خانواده‌های خود کنار دانشگاه آزاد قزوین حضور یافته بودند خواستار دریافت مطالبات معوقه خود و حل مشکلات شرکت شدند.

در حاشیه این تجمع فاطمه محمدبیگی خطاب به معاون رئیس جمهور اظهار کرد: زمانی شرکت کنتورسازی تمامی کنتورهای مورد نیاز کشور را تامین می‌کرد؛ اما اکنون با بسیاری از مشکلات دست به گریبان است.

وی افزود: مشکلات کارگران شرکت کنتورسازی بسیار است و طی جلسه‌ای که با نمایندگان آنها داشتم در جریان مشکلات و معضلات این شرکت به صورت کامل قرار گرفته‌ام.

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: برای حل این مشکلات 3 جلسه با حضور استاندار قزوین و رئیس دادگستری استان قزوین برگزار کردیم که خوشبختانه بخشی از مطالبات آنها در هفته‌های آتی پرداخت خواهد شد؛ اما هنوز بخش بسیاری از مشکلات پابرجاست و نیاز به همت مسئولان امر دارد.

وی عنوان کرد: هر کدام از کارگران این شرکت خانواده‌ای دارند و اکنون در مضیقه قرار دارند؛ مطالبات آنها هم بر حق است و باید به آن توجه ویژه شود، لذا مطالبه جدی ما از دولت این است که بودجه ویژه‌ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهند.

محمدبیگی تصریح کرد: این شرکت با همت ویژه دولت و مسئولان قابل احیاء است و در صورت احیاء این قابلیت ویژه را دارد و می‌تواند تامین کننده کنتورهای مورد نیاز کشور و منطقه باشد.

وی در پایان گفت: مطالبه جدی بنده به عنوان نماینده و خادم مردم استان قزوین از آقای نوبخت این است که برای بررسی مشکلات شرکت کنتورسازی وقت ویژه بگذارد تا مشکلات را بررسی و حل کنیم.

در ادامه تصمیم گرفته شد تا در شورای برنامه‌ریزی که بعدازظهر امروز با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود نماینده‌های شرکت کنتورسازی نیز حضور یافته و طرح مسئله کنند تا با بررسی مشکلات به طور ویژه برای احیای این شرکت اقدام شود.

گفتنی است؛ کارگران شرکت کنتورسازی بیش از ۲۴ ماه است که حقوق دریافت نکرده‌‍اند و از اسفندماه سال گذشته از کار بیکار شده‌ و به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان