۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عزاداران حسینی پایبندترین افراد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند
کد خبر: ۳۴۴۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۳ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

عزاداران حسینی پایبندترین افراد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: در این ایام مومنین، عزاداران و هیئات مذهبی‌ جزو متعهدترین، منظم‌ترین و وفادارترین کسانی بودند که مصوبات ذکر شده ستاد ملی کرونا را رعایت کردند.

عزاداران حسینی پایبندترین افراد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز(دوشنبه) در رزمایش کمک مومنانه با عنوان "شمیم حسینی" که به همت اوقاف استان قزوین در صحن مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دنیا در سایه کرونا قرار گرفته و این ویروس منحوس اقتصاد دنیا را فلج کرده و در ابعاد مختلف تاثیر گذاشته؛ به طوری که جهان را 10 سال عقب برده است.

وی افزود: کرونا در کشور ما مصادف با ماه مبارک رمضان و ماه محرم قرار گرفت و این تطبیق باعث شد که موقعیت سخت‌تر شود اما با همت، تلاش و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و همکاری مردم، برنامه‌ریزی‌های تنظیم شده به خوبی انجام شد.

معاون سیاسی استاندار قزوین ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسمات پرشور شب قدر بودیم و اکنون هم شاهد برگزاری مراسمات ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

حبیبی بیان کرد: در این ایام مومنین، عزاداران و هیئت‌ها جزو متعهدترین، منظم‌ترین و وفادارترین کسانی بودند که مصوبات ذکر شده را رعایت کردند.

این مقام مسئول گفت: در سایه کرونا شور حسینی در جای جای کشور برپاست، اگرچه مساجد محدود شده اما با تدابیر اندیشیده شده عزاداری‌ها به خوبی در حال برگزاری است.

معاون سیاسی استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: کمک‌های مومنانه با همکاری امور خیریه و اوقاف و سپاه در چندین مرحله انجام شده و امیدواریم این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد و به برکت این ایام، ویروس کرونا نابود شود.

توزیع 2500 بسته معیشتی در ماه محرم
در ادامه حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در این مراسم اظهار کرد: این رزمایش به این دلیل در بقعه مبارک امامزاده حسین(ع) برگزار شده تا یادآوری شود امامزادگان، هدایتگر در حوزه معنوی و معیشتی هستند و این صفات از این بقاع متبرکه جدا نشدنی است.

وی افزود: امامزاده حسین(ع) یکی از بقاع متبرکه استان است که امروز در این مکان 2500 بسته کمک معیشتی در دهه اول ماه محرم به نیازمندانی که توسط متولیان شناسایی شده، اهدا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز کرد: امیدواریم که بتوانیم تا پایان ماه صفر رزمایش‌های بیشتری برگزار کنیم تا به نیازمندان بیشتری بسته‌های معیشتی اهدا شود.

وی در پایان بیان کرد: افراد خیر می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب 6037997871703832 واریز کنند.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان