۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است
کد خبر: ۳۴۴۳۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۳ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر مردم اهل ایمان و تقوا شوند نیز خداوند برکاتش را از زمین و آسمان به روی آن‌ها می‌گشاید و رزمایش کمک مومنانه هم صحنه جلب برکات الهی است.

رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت الله عابدینی در رزمایش کمک مومنانه "شمیم حسینی" که امروز(دوشنبه) ‌در صحن مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه این رزمایش یک حرکت حقیقی و حماسی در شرایط خاص است، اظهار کرد: شکوه این حرکت واقعا دیدنی و ستودنی است، همه کسانی که به هر شکلی در ایجاد این عظمت مواساتی مشارکت داشته‌اند، در روز قیامت سربلند هستند.

وی افزود: در قرآن کریم تشویق‌‌های زیادی درباره انفاق وجود دارد، در هر دانه که کشت می‌شود نیز صدها دانه رشد می‌کند و خداوند بیشتر از این هم عطا می‌کند.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: کسانی که وارد وادی انفاق شدند نیز همین تجربه‌ها آن‌ها را به مراحل جدی‌تر کشانده است و هیچ‌گاه منتی بر افراد نیازمند ندارند بلکه منت آن‌ها را می‌کشند و پاداش این افراد نزد خداست.

عابدینی ابراز کرد: حزن و اندوه هم به انفاق کنندگان روی نمی‌آورد، چراکه ذکر خداوند را به صورت یک حماسه تعاونی و مواساتی به مردم می‌رساند و این ذکر عملی آرامش بخشی بیشتری از ذکر لسانی دارد.

وی بیان کرد: محروم واقعی کسانی هستند که به نیازمندان و محرومان کمک نمی‌کنند، لذا حق معلوم نیازمندان که در اموال وجود دارد باید به طور مشخصی جدا شود تا به صاحبان اصلی که محرومان هستند، اهدا شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: اگر مردم اهل ایمان و تقوا شوند نیز خداوند برکاتش را از زمین و آسمان به روی آن‌ها می‌گشاید و رزمایش کمک مومنانه هم صحنه جلب برکات الهی است.

انتهای پیام/۱۷۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان