۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین افتتاح ۴۵۷ پروژه طی هفته دولت/ هیچ تغییر و جابجایی در مدیران قزوین نخواهیم داشت
کد خبر: ۳۴۴۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۳۰ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین خبر داد

افتتاح ۴۵۷ پروژه طی هفته دولت/ هیچ تغییر و جابجایی در مدیران قزوین نخواهیم داشت

استاندار قزوین با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در استان گفت: در سال ۹۹ تعداد ۴۵۷ پروژه افتتاح خواهد شد که اعتبارات آن ۸۶۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است.

افتتاح ۴۵۷ پروژه طی هفته دولت/ هیچ تغییر و جابجایی در مدیران قزوین نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: سلامت مردم جزئی از ارزش‌های دینی و اجتماعی است که باید عزاداری‌های ایام ماه محرم امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا، براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: طبق گزارش‌های ارسالی تمام پروتکل‌های بهداشتی و الزامات در تمام شعب کنکور استان قزوین رعایت شده است که دیگر جای هیچ نگرانی نیست.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط بین‌المللی اذعان کرد: علی رغم اینکه از اواخر بهمن ماه با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم و شرایط بحرانی و اقتصادی را داشتیم، اما با مجاهدت شبانه روزی مدیران اتفاقات خوبی افتاد.

این مقام مسئول با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در استان بیان کرد: در سال ۹۹ تعداد ۴۵۷ پروژه افتتاح خواهد شد که اعتبارات آن ۸۶۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است.

جمالی پور در ادامه تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۶۴۳۲ اشتغال ایجاد خواهد شد که ۲۶۷۷ اشتغال مستقیم و ۳۷۵۵ اشتغال غیرمستقیم است.

وی ادامه داد: ۳۲۰ پروژه زیرساختی با اعتبار ۱۷۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان و ۶۸ طرح فرهنگی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و در امور اقتصادی هم ۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵۱ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان است‌.

استاندار قزوین ابراز کرد: ما به دنبال پروژه‌های مهم هستیم لذا سد نهب و بالاخانلو و انتقال آب سد طالقان و انتقال آب آبیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که اجرایی کنیم؛ هدف ما این است تا اعتبارات را مدیریت کنیم تا طرح‌هایی که مهمتر است اجرا شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه به دنبال این هستیم که مطالبات مردم را به عنوان اولویت قرار دهیم، عنوان کرد: جاده قزوین به الموت و پروژه کلاچای پروژه‌هایی هستند که امیدواریم تا پایان سال تکمیل شوند.

جمالی پور تاکید کرد: اصل خدمت کردن به مردم باشد و شعار ما هم همین این است و همکاری خوبی با نمایندگان در این راستا داریم و همه ما خدمت شایسته به مردم و تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: اگر مدیری جسارت نداشته باشد قطعا نمی‌تواند موفق شود و در ۱۰ سال اخیر به خاطر مشکلاتی که در سیستم ما ایجاد شده، مدیران ما از ریسک و جسارت می‌ترسند و ما آسیب‌های جدی در این زمینه دیدیم.

استاندار قزوین یادآور شد: کشوری که قانون‌گریزی داشته باشد شرایط سخت خواهد شد، اما ریسک و جسارت جزئی از ساختار نظام اجتماعی است و در شرایط کنونی نباید اجازه دهیم که بحران ایجاد شود.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی استان و پیگیری تحقق شعار سال ابراز کرد: از روزی که توفیق خدمت‌گذاری پیدا کردم اجازه تعطیلی واحد تولیدی را ندادم و همه مسئولین و مدیران استان هم در این راستا کمک کردند.

جمالی پور افزود: امروز مدیریت ما مدیریت ریسک پرخطر است و از مدیرانی که برای امنیت جامعه و مردم ریسک کنند، حمایت می‌کنم چراکه مدیری ارزش دارد که در این شرایط جهادی کار کند.

وی ادامه داد: امروز همه ما متعهد در کنار هم برای حل مشکلات مردم هستیم و اکنون هیچ تغییر و تحولی در مدیران استان نخواهیم داشت و اجازه هیچ تغییری را هم نخواهم داد.

استاندار قزوین اضافه کرد: منافع نظام و مردم برای من مهمتر است و تحت تاثیر هیچکس نیستم، لذا اکنون در استان شرایط خوبی داریم و ما هیچ تغییری در مدیران نداریم؛ لذا از رسانه‌ها می‌خواهم که به حواشی نپردازند و ساختار مدیریتی استان را تضعیف نکنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حوزه صنعت و تولید اگر مدیریتی کمتر از یک ماه به تولیدکننده استعلام ندهد قطعا برخورد می‌کنیم؛ امروز پنجره واحد سرعت کار را بالا برده و سرمایه گذاری را تسهیل کرده است.

جمالی پور در پایان گفت: این دولت برای یک جریان نیست و اگر اشکالاتی وجود دارد باید عمیق بررسی شود؛ همچنین ما محدودیت‌های آموزشی را به دولت اعلام کردیم تا مشکلات آموزش مجازی مرتفع شود.
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان