۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اهدای ۱۲ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند/ ۳۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان قزوینی پرداخت شد
کد خبر: ۳۴۴۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۳۰ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد

اهدای ۱۲ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند/ ۳۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان قزوینی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: طی سال ۹۸ بیش از ۳۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه طی پنج هزار و ۶۸ فقره به نیازمندان و محرومان اعطاء شده است.

اهدای ۱۲ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند/ ۳۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان قزوینی پرداخت شد

مهرعلی حق‌گویان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام(ره) در حوزه‌های مختلف و متناسب با نیازهای محرومان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: تأمین معیشت محرومان نیاز اولیه است اما یکی از نیازهای اساسی محرومان در حوزه فرهنگی و تحصیلی است؛ ازاین‌رو با توجه به نیازهای محرومان در تلاش هستیم که خدمات فرهنگی و تحصیلی را گسترش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اضافه کرد: در راستای تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان در آموزش‌های مجازی آموزش و پرورش، با رایزنی صورت گرفته با خیران 21 میلیون تومان از سوی یکی از خیران برای خرید تبلت اهداء شد.

وی اعلام کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد با کمک سایر خیران کمک‌های دیگر تأمین شود تا 12 دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان ممتاز و نیازمند خریداری و اهداء شود.

یوسفی تصریح کرد: کمک به ارتقای فرهنگی و تحصیلی نیازمندان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چراکه چنین کمکی به کاهش بستر فقر در خانواده نیازمند منجر شده، بدین ترتیب فقر در خانواده نیازمند استمرار نمی‌یابد.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با کد مهربانی#0287*8877* و بدون نیاز به اینترنت، کمک‌های خود را به نیازمندان اقبالیه اهداء کنند.

725 فقره تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بیان کرد: صندوق امداد ولایت یک موسسه بانکی است که از سوی بانک مرکزی دارای مجوز است.

وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت تلاش می‌کند تا به دور از نظام بروکراسی اداری و بانکی، توأم با حفظ ضوابط و مقررات، تسهیلات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه کند.

حق‌گویان اضافه کرد: هم اکنون صندوق امداد ولایت تنها موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی است که برای پرداخت تسهیلات نه تنها سود بلکه کارمزد نیز دریافت نمی‌کند.

وی افزود: طی سال 98 بیش از 313 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه طی پنج هزار و 68 فقره به نیازمندان و محرومان اعطاء شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده سه هزار و 295 فقره مربوط به حمایت و کارگشایی، 725 فقره مربوط به تسهیلات اشتغالزایی و هزار و 48 فقره تسهیلات نیز مربوط به تأمین مسکن بوده است.

وی در پایان یادآورشد: صندوق امداد ولایت آماده است با پذیرش سپرده‌های مردمی بستر پرداخت تسهیلات به نیازمندان را فراهم کند؛ از این رو در صورت سپرده‌گذاری از سوی خیران، نیازمندان معرفی شده از سوی سپرده‌گذار تسهیلات دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان