۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۶ واحد صنفی متخلف در البرز شناسایی شد
کد خبر: ۳۴۴۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۳۰ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره صمت شهرستان البرز:

۶ واحد صنفی متخلف در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره صمت شهرستان البرز گفت: ۶ واحد متخلف در زمینه گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستور‌های بهداشتی شناسایی شده و پرونده تعزیراتی آن‌ها به شعب تعزیرات حکومتی جهت اجرای قانون و برخورد با متخلفان ارسال شد.

۶ واحد صنفی متخلف در البرز شناسایی شد

کیان رشوند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: در اجرای گشت مشترک نظارتی با همکاری بازرسان این اداره، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف شهرستان از ۲۷ واحد صنفی در شهر شریفیه و بیدستان بازدید به عمل آمد.

سرپرست اداره صمت البرز افزود: در این بازدید ۶ واحد متخلف در زمینه گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستور‌های بهداشتی شناسایی شدند و پرونده تعزیراتی آن‌ها به شعب تعزیرات حکومتی جهت اجرای قانون و برخورد با متخلفان ارسال شد.

رشوند با تاکید بر لزوم همکاری همه جانبه صنوف در رعایت قوانین نظام صنفی و دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده یک نانوایی لواشی نیز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد تا نسبت به رفع مشکلات بهداشتی خود اقدام کند.

وی ادامه داد: این بازدید‌ها هر روزه با حضور شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی و شهرداری‌ها برگزار می ‌شود.

این مقام مسئول از مردم شهرستان البرز درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۲۴ جهت رسیدگی و برخورد قانونی اعلام کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان