۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بستری ۲۸۴ بیمار کرونایی در قزوین/ کنکور با رعایت عالی‌ترین سطح از پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۴۲۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۹ ساعت: ۸:۲۴ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اعلام کرد

بستری ۲۸۴ بیمار کرونایی در قزوین/ کنکور با رعایت عالی‌ترین سطح از پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: هم‌اکنون قریب به ۲۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری بوده و از این تعداد ۲۰ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند.

بستری ۲۸۴ بیمار کرونایی در قزوین/ کنکور با رعایت عالی‌ترین سطح از پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری کنکور در استان اظهار کرد: بزرگترین ماراتن علمی کشور از فردا شروع شده و تا چهار روز ادامه دارد.

وی افزود: در کنکور سراسری امسال قریب به ۲۰ هزار داوطلب در استان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت می‌پرداخت.

جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان تصریح کرد: والدین، خانواده‌ها و کنکوری‌ها توجه داشته باشند که مقدمات لازم برای برگزاری کنکور آرام و سالم فراهم شده و همه دستگاه‌ها پای کار بوده و در آماده باش کامل هستند.

وی عنوان کرد: در آزمون کنکور همه پروتکل‌های بهداشتی در عالی‌ترین سطح مراعات می‌شود؛ زیرا کنکوری‌ها آینده‌سازان و مدیران آینده کشور هستند لذا توجه به سلامت آنها برای ما بسیار حائز اهمیت است.

از تجمع همراهان و پارک خودرو در اطراف مراکز آزمون جلوگیری می‌شود

حبیبی در ادامه گفت: توصیه ما این است که والدین هیچ‌گونه دغدغه‌ای در ارتباط با آزمون فرزندان خود نداشته باشند و والدین و همراهان داوطلبان کنکور از هرگونه تجمع در ورودی مراکز آزمون پرهیز کنند چراکه هرگونه تجمع باعث شیوع بیماری کرونا می‌شود.

وی ابراز کرد: همراهان داوطلبان کنکور از پارک خودروی خود در محل ورودی آزمون نیز اجتناب کنند زیرا از طریق راهنمایی و رانندگی و پلیس راه اجازه تجمع و پارک ماشین در اطراف مراکز آزمون در این چهار روز داده نخواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از ویروس کرونا بیان کرد: مقابله و پیشگیری شیوع ویروس کووید۱۹ در سطح استان در حال مدیریت شدن است، اما این روند کاملاً شکننده است.

وی با اشاره به آمار مبتلایان در استان گفت: هم‌اکنون قریب به ۲۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری بوده و از این تعداد ۲۰ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در پایان گفت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۵ بیمار کرونایی در استان قزوین فوت کردند، لذا نیاز است که مردم همراهی لازم را داشته و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان