۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آزادی ۵۷ نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد استان قزوین
کد خبر: ۳۴۴۲۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۸ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان خبرداد

آزادی ۵۷ نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۷ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیرین آزاد شده‌اند.

آزادی ۵۷ نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد استان قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حجت‌الاسلام قدرتی امروز(سه‌شنبه) در مراسم آزادسازی محکومین مالی و زندانیان جرایم غیرعمد ضمن تبریک سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: فداکاری و از جان گذشتگی‌های آزادگان، تابلویی از عظمت روحی آنها را به نمایش گذاشت و نشان داد با نیروی ایمان و اراده می‌شود بر رنج‌ها و دشواری‌ها غلبه کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی افراد و آحاد جامعه نسبت به یکدیگر گفت: گام‌های خیرخواهانه‌ای که ستاد دیه استان با جذب کمک‌های خیرین در راستای آزادسازی زندانیان برمی‌دارد باعث رضایت خداوند و کاسته شدن آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان در مجمع خیران با اشاره به آزادی ۳۶ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال گفت: میزان بدهی این افراد ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن از سوی شکات بخشیده شد.

قدرتی تصریح کرد: محکومین مالی و جرایم غیرعمد استان حدود 150 نفر هستند که امروز 21 نفر آنان با تلاش‌های ستاد دیه، اداره کل اوقاف، بنیاد مستضعفان و کمک‌های خیرین با مبلغ بدهی هر نفر بالغ بر 20 میلیون تومان که مجموعا حدود 550 میلیون تومان بود، آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان عنوان کرد: در نظر داریم تا ظرف چند ماه آینده محکومین مالی با بدهی هر نفر تا سقف 50 میلیون تومان را نیز آزاد نماییم و باید تلاش کرد موقوفه‌ای با هدف کمک به مددجویان نیازمند توسط خیرین ایجاد شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان