۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین مردم از وضعیت ارائه بسته‌های اینترنتی گلایه‌مندند/ وزیر ارتباطات وعده داد تخلفات اپراتورها را پیگیری می‌کند
کد خبر: ۳۴۴۲۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۷ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

عضو ناظر در شورای عالی فضای مجازی کشور:

مردم از وضعیت ارائه بسته‌های اینترنتی گلایه‌مندند/ وزیر ارتباطات وعده داد تخلفات اپراتورها را پیگیری می‌کند

عضو ناظر در شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به گلایه‌های مردم درباره ارائه‌ی خدمات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل گفت: این موضوع به وزیر ارتباطات تذکر داده شده و وی عنوان کرد که موضوع در دستور کار قرار دارد و با آن برخورد می‌شود.

مردم از وضعیت ارائه بسته‌های اینترنتی گلایه‌مندند/ وزیر ارتباطات وعده داد تخلفات اپراتورها را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، لطف‌الله سیاهکلی نمایندۀ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس به بهانه روز خبرنگار از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین دیدار و با خبرنگاران این مجموعه گفت‌وگو کرد.

سیاهکلی در این دیدار اظهار کرد: رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و ارتقاء سطح جامعه و بهره‌مندی مردم از مواهب جمهوری اسلامی و آگاهی بخشی جامعه مؤثر هستند و اگر به خوبی به آن پرداخته شود، بهره‌مندی مردم افزایش می‌یابد.

وی اذعان کرد: اینکه برای کشور دلسوزی می‌کنید و در خط نظام جمهوری اسلامی هستید و دغدغه مندانه فعالیت می‌کنید قابل تقدیر است. مسیری که در آن قرار دارید فضای بسیار خوبی است و بسیار بجاست که در حوزه فضای مجازی و چندرسانه ای ورود جدی داشته اید.

عضو ناظر در شورای عالی فضای مجازی کشور ابراز کرد: شما خبرنگاران هرچقدر بتوانید خدمت محورتر شوید، رسانه ای خواهید بود که علاوه بر پیگیری مطالبات می‌توانید نگاهی هم به حوزه اقتصاد رسانه داشته باشید که نمی‌توان به آن بی توجهی کرد.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه رسانه‌های جدید خدمت محور هستند می‌توان اقتصاد رسانه را تقویت کرد، پیش از این رسانه‌ها باید فقط توسط دولت‌ها اداره می‌شد اما امروز با خدمت محوری، رسانه‌ها می‌توانند به اداره خود کمک کنند.

این مقام مسئول با اشاره به گلایه‌های مردم در خصوص ارائۀ خدمات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل افزود: این موضوع به وزیر ارتباطات تذکر داده شده و وی قول داد که این موضوع در دستور کار قرار دارد و با تخلفات برخورد خواهد شد.

نمایندۀ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: ما اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنت را جایز نمی‌دانیم و به دنبال آن هستیم که سرمایۀ مردم به حسابشان بازگردانده شود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان