۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین استاندار محترم قزوین، وضعیت قرمز کرونایی فقط مختص مردم نیست!
کد خبر: ۳۴۴۱۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۵ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

حاشیه یک کلنگ زنی؛

استاندار محترم قزوین، وضعیت قرمز کرونایی فقط مختص مردم نیست!

روز گذشته شاهد سفر مسئولان استان قزوین به منطقه الموت برای کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای این منطقه بودیم که البته این افتتاحیه حاشیه قابل تاملی هم داشت.

استاندار محترم قزوین، وضعیت قرمز کرونایی فقط مختص مردم نیست!

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ روز گذشته شاهد سفر مسئولان استان قزوین به منطقه الموت برای کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستاهای این منطقه بودیم، پروژه‌ای که سال‌هاست مردم محروم این منطقه را چشم انتظار نگه داشته بود و خوشبختانه با پیگیری خوب نمایندگان فعلی مجلس محقق شد، البته این افتتاحیه حاشیه قابل تاملی هم داشت.

نکته قابل تامل حضور پرشور(!!!) مدیران استانی و منطقه الموت در همراهی با رئیس ستاد مقابله با کرونای استان قزوین(!!!) در کلنگ زنی این پروژه بود. چگونه است که استاندار قزوین به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا تذکرات لازم را به مردم می‌دهد اما تیم همراهش را الزام نمی‌کند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؟

باید از مسئولان استانداری که روزانه حداقل دو ساعت ستاد مقابله با کرونا را در استان برگزار می‌کنند و با اطلاع رسانی‌های گسترده از مردم می‌خواهند که در تجمعات و فضای شلوغ حضور پیدا نکنند سوال کرد چگونه در شرایطی که وضعیت قزوین قرمز است، خودشان به پروتکل‌های بهداشتی پایبند نیستند؟!

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان