۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ارتقای بودجه استان قزوین ضروری است
کد خبر: ۳۴۴۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۵ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

ارتقای بودجه استان قزوین ضروری است

استاندار قزوین با بیان اینکه میزان بودجه این استان متناسب با نیازهای آن نیست، گفت: باید با همکاری دولت و مجلس برای ارتقای این بودجه چاره‌اندیشی شود.

ارتقای بودجه استان قزوین ضروری است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور امروز(شنبه) در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: مجلس و دولت برای ارائه خدمت به مردم در اتحاد کامل با یکدیگر هستند و ثمره این همدلی و همکاری به طور قطع برای مردم بسیار سودمند خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان قزوین بر خلاف ویژگی‌ها و امکانات ظاهری و نزدیکی به پایتخت، با محرومیت‌ها و محدودیت‌های نهفته زیادی مواجه است که کمبود اعتبارات مهم‌ترین آنها است.

جمالی‌پور ادامه داد: این تاسف بار است که بعد از گذشت بیش از بیست سال از تاسیس استان قزوین هنوز بسیاری از دستگاه‌های اجرایی حتی فضای فیزیکی لازم را برای ارائه خدمات خود ندارند.

وی گفت: از همان بدو تاسیس این استان تامین اعتبارات آن به درستی برنامه ریزی نشده و همین امر در طول سال‌ها به انباشت مشکلات بیشتر در قزوین منجر شده است.

به گفته جمالی‌پور، رتبه استان قزوین از نظر بودجه بین 29 تا سی‌ام است در حالیکه استان‌های دیگری که بعد از قزوین تاسیس شده‌اند به مراتب وضعیت بهتری دارند.

استاندار قزوین اظهار کرد: البته با تلاش‌های انجام شده در سال گذشته مبلغ 10 میلیارد تومان به اعتبارات استان قزوین افزوده شد، اما با اعمال قانون افزایش 50 درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت، این میزان افزایش هم نیازهای استان را برطرف نخواهد کرد.

جمالی‌پور در پایان ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در خدمت رسانی به مردم از نمایندگان مردم استان در مجلس نیز خواست با پیگیری مشکلات این اداره کل و همچنین ارتقای بودجه این استان به دولت کمک کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان