۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رشد ۹۱ درصدی کمک‌های مردم قزوین در عید قربان
کد خبر: ۳۴۴۱۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۲ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون کمیته امداد استان مطرح کرد

رشد ۹۱ درصدی کمک‌های مردم قزوین در عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک بیش از سه میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان قزوین در عید سعید قربان سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته با رقم بیش از یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان، ۹۱ درصد رشد داشته است.

رشد ۹۱ درصدی کمک‌های مردم قزوین در عید قربان

فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: عید سعید قربان سال جاری با مشارکت و همراهی مردم نیکوکار استان قزوین توفیق خدمت به نیازمندان فراهم آمد.

وی ادامه داد: کمک بیش از سه میلیارد و 238 میلیون تومانی مردم نیکوکار استان قزوین در عید سعید قربان سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته با رقم بیش از یک میلیارد و 696 میلیون تومان، 91 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان قزوین اضافه کرد: البته کمک مردم نیکوکار استان قزوین در این مدت در بخش نقدی با بیش از 27 میلیون تومان، 78 درصد و بخش غیرنقدی با بیش از 966 میلیون تومان، 923 درصد رشد داشته است.

وی افزود: امروز یکی از محل‌های مراجعه مردم نیکوکار استان، مراکز نیکوکاری است که میزان کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی برای عید قربان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

فرهادی عنوان کرد: مرحله دوم رزمایش همدلی با ایران همدل با عنوان "نهضت حسینی" آغاز شده است که امیدواریم با استفاده از تجربه رزمایش اول، سطح خدمت رسانی به محرومان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهیم.

وی در پایان یادآور شد: در مرحله نخست رزمایش همدلی برای ایران همدل شاهد کمک بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومانی مردم استان قزوین به نیازمندان بودیم که امیدواریم این رقم و سطح کمک‌ها در دور دوم رزمایش به رشد خدمت‌رسانی به محرومان منجر شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان