۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین افتتاح ۳۰۰ پروژۀ سازندگی تا پایان شهریورماه در قزوین
کد خبر: ۳۴۴۰۶۹ نویسنده: سرهنگ مهدی صادق‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۱ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین خبرداد

افتتاح ۳۰۰ پروژۀ سازندگی تا پایان شهریورماه در قزوین

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: اجرای پروژه‌های آبرسانی جزو اولویت‌های این سازمان است و افتتاح تقریبا ۳۰۰ پروژه تا پایان شهریور سال‌جاری را در دستور کار داریم.

افتتاح ۳۰۰ پروژۀ سازندگی تا پایان شهریورماه در قزوین

سرهنگ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: یک ماه بعد از وقوع سیل در منطقۀ لرستان سالِ گذشته، گروه‌های جهادی برای ارائۀ خدمات از قزوین به مناطق و شهرستان دلفان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل زدۀ لرستان، اقدامات مختلفی صورت گرفت، افزود: تعهد بسیج سازندگی استان قزوین، بازسازی 450 واحد و ساخت 28 واحد بود که این امر توسط گروه‌های جهادی محقق و پروژه به مردم مناطق تحویل داده شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: با بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی، مقرر شد تا برای هریک از واحدها، یک قطعه فرش تهیه شود.

صادق‌پور با اشاره به نقش خیرین در مشارکت ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زدۀ لرستان اضافه کرد: خیرین نیز در این حوزه نقش داشتند و مبلغی از آنها جمع‌آوری شده است.

خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان

وی عنوان کرد: با بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای بازسازی شدۀ منطقۀ لرستان طی هفتۀ گذشته مشخص شد که این واحدها با وجود بارش‌های چند هفته گذشته همچنان دارای استحکام لازم هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی جزو اولویت‌های این سازمان است، گفت: افتتاح تقریبا 300 پروژه را در دستور کار داریم و امیدواریم این پروژه‌ها تا پایان شهریور سال‌جاری افتتاح شود.

صادق‌پور تصریح کرد: پروژه‌های مورد نظر برای شهریورماه سال‌جاری شامل حوزه‌های آب، راه، ساخت مخازن، انتقال آب شرب و آب کشاورزی و بازسازی منازل محرومان است.

وی همچنین به پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی اشاره و تصریح کرد: باتوجه به اینکه سه دهستان با ضریب محرومیت در استان مشخص شده است، نیروهای بسیجی و جهادی در این دهستان‌ها حضور دارند.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در پایان بیان کرد: توجه ویژه‌ای به موضوعات اشتغال و بخش‌های عمرانی شهرستان آوج شده و برای توجه بیشتر به این منطقه، تفاهم نامۀ کشوری منعقد شده است.
انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان