۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشکلات صنفی اصحاب رسانه را در مجلس پیگیری می‌کنیم/ خبرنگاران اذان‌گویان جامعه هستند
کد خبر: ۳۴۴۰۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۹ ساعت: ۱۵:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نمایندۀ مردم قزوین در مجلس:

مشکلات صنفی اصحاب رسانه را در مجلس پیگیری می‌کنیم/ خبرنگاران اذان‌گویان جامعه هستند

نمایندۀ مردم قزوین در مجلس گفت: رسانه رسالت سنگینی برعهده دارد و معتقدیم خبرنگاران اذان گویان جامعه هستند؛ زیرا زمانی که خبرنگاران خبری را منتشر می‌کنند به عبارتی، صدای جمهوری اسلامی را به جامعه می‌رسانند.

مشکلات صنفی اصحاب رسانه را در مجلس پیگیری می‌کنیم/ خبرنگاران اذان‌گویان جامعه هستند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی، نمایندۀ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین روز خبرنگار را به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت.

محمدبیگی در این دیدار اظهار کرد: شغل خبرنگاری از جمله مشاغل بسیار سختی است که تضمین امنیت شغلی برای خبرنگاران و ساختارهای آنها در کشور وجود ندارد؛ ضمن اینکه اختصاص بیمۀ شغلی از جمله مطالبات خبرنگاران است.

وی افزود: خبرنگاری از جمله مشاغلی است که می‌تواند در آن انزار و هشدار و خبرهای اثربخش به مردم منتقل شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: رسانه رسالت سنگینی برعهده دارد و معتقدیم خبرنگاران اذان گویان جامعه هستند؛ زیرا زمانی که خبرنگاران خبری را منتشر می‌کنند به عبارتی، صدای جمهوری اسلامی را به جامعه می‌رسانند.

وی اضافه کرد: از رسانه‌هایی که سیاه نمایی کرده و به جای روشن کردن نور امید در دل مردم، به دنبال القائات منفی در جامعه هستند و مردم را ناامید و اخبار اثربخش را کتمان می‌کنند، برائت می‌جوییم.

نمایندۀ مردم قزوین در مجلس در پایان گفت: امیدواریم در سال‌های آینده، امنیت شغلی خبرنگاران بیشتر مورد توجه قرار بگیرد؛ ما در مجلس در حال رایزنی با مسئولان هستیم تا پایۀ شغلی خبرنگاری محکم‌تر باشد و تسهیلات بیشتری در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد.
انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان