۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جهادی شبانه‌روزی را برای شکست دادن خط تحریف آغاز می‌کنیم
کد خبر: ۳۴۴۰۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۹ ساعت: ۱۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

اعلام آمادگی دانشجویان بسیجی استان قزوین؛

جهادی شبانه‌روزی را برای شکست دادن خط تحریف آغاز می‌کنیم

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مرکز آموزشی استان قزوین طی نامه‌ای در جواب سخنرانی عید قربان رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرد.

جهادی شبانه‌روزی را برای شکست دادن خط تحریف آغاز می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ ۵۷۶ بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مرکز آموزشی سراسر کشور طی نامه‌ای در جواب سخنرانی عید قربان رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرد.

 متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا ای‌ها الذین امنوا استجیبو لله و للرسول اذا دعاکم لما یحییکم واعلموا ان الله یحول بین المرء و قلبه و انه الیه تحشرون» (انفال ۲۴)‌ای کسانی که ایمان آوردید دعوت خدا و رسول را اجابت کنید هنگامی که شما را میخوانند تا زنده‌تان کنند و بدانید که خداوند میان انسان و قلب او حضور دارد و همانا به سوی او محشور می‌شوید.

«ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص» (صف ۴)
همانا خدا دوست دارد کسانی را که در راه او صف در صف، میکشند و کشته میشوند، چنان که گویی بنایی ریخته شده از سرب اند.
محضر مبارک، ولی امر مسلمین و مقام امامت امت اسلامی در غیاب حجت آخر (دام ظله)

فرزندان بسیجی شما در دانشگاه‌ها سخنان پر نکته و راهبردی شما را در عید قربان شنیدند و به اندازه بضاعت اندک خود اهمیت ویژه آن را درک نمودند و میخواهند فهم خود را با امامشان در میان گذاشته و در آستانه عید ولایت، با مصداق هدیه الهی به ملت ایران یعنی نظریه ولایت فقیه در میان بگذارند و امید دارند که در زمره اجابت کنندگان آن یادگار خمینی کبیر و وارث همه شهدا، به حساب آیند و تلاش کنند تا با تداوم نهضتی که با عنوان «مساله محوری» و تاییدات شما شروع کرده اند، گامی در جهت تحقق گام دوم انقلاب بردارند.

اماما!
از قوم بنی اسرائیل گفتید و اذیت‌هایی که به پیامبرشان موسی (ع) می کردند و دانشجوی بسیجی به رسم رزمندگان دفاع مقدس و ادب سلوکی خود دائم در این فکر بود که نکند او هم در حال اذیت امامش میباشد و با تاخیر در عمل به منویات او یا نفهمیدن درست آن‌ها مشغول آزار، ولی امر است. اما در همین حین، دائم برنامه‌هایش را مرور و مسیر ماموریتهایش را دوباره و سه باره بررسی میکند و امید دارد که در شرایط جدید کار دانشجویی و ماموریت تشکیلاتی که به جهت این بیماری ایجاد شده بتواند لبخند رضایتی بر لبان امامش بنشاند.

آری! ما گرفتار ابتلای ملی بلکه جهانی هستیم و از شما آموختیم که:
هر بلایی کز تو آید رحمتی است هر که را رنجیده‌ای وان راحتی است
زان به تاریکی گذاری بنده را تا ببیند آن رخ تابنده را

دانشجوی انقلابی از خدا می‌خواهد که با تلاشش برای کمک به بیماران در بیمارستان‌ها و در کنار مجاهدان سلامت، با تولید شبانه روزی لوازم بهداشتی و کمکش به نظام توزیع و با دویدن هایش در رساندن بسته‌های کمک مومنانه به کسانی که از این بیماری آسیب جدی دیده اند به رفع بلا و جوشاندن دریای رحت الهی کمک کند کما اینکه با کار علمیش و مشارکت در تحقیقات روی این ویروس و راه‌های درمان آن نیز پروردگار را با اسم مسبب الاسبابیش می‌خواند و نمی‌خواهد که از این باب مجاهدت و رحمت نیز محروم باشد.

از سخنان شما و حال و هوای این روز‌های ابتلا، یاد دوران دفاع مقدسیم. یاد جبهه‌های دفاع از حرمیم و یا در کنار رزمندگان خط مقدم، یا در حال کار رسانه‌ای که به نام و یاد سید شهیدان اهل قلم، روایت این جهاد را می کنیم، و یا در حال بسته بندی کمک مومنانه در پشت جبهه ایم. امید داریم که اگر در دوران دفاع مقدس در این دنیا نبودیم، اگر از دوستان شهیدمان در دفاع از حرم عقب ماندیم، حداقل در جهاد خدمت به این مردم صبور و مظلوم کار کوچکی انجام دهیم و نام دانشجویان بسیجی ان شاء الله در «آخر مجلس» باشد.

رهبرا!
بشارت روح افزای شما درباره امکان علاج تحریم دشمن عنود با تکیه به قدرت ملی، در کنار انذار شما از خط تحریف که با تعریف قانون «شکست تحریف = شکست تحریم» همراه بود، ما را به تلاش و جهاد مضاعف وا میدارد. جهادی شبانه روزی و تبیینی برای شکست دادن خط تحریف و وارونه سازی حقیقت برای مردم عزیزمان، جهاد در عرصه جنگ نرم و گفتمان سازی انگاره‌ها و راه حل مسائل انقلاب اسلامی، دعوت مردم به صبر و ثبات و مطالبه از مسئولین برای کار جهادی، شناسایی راه‌های تحریف دشمن و «تکرار کنندگان» داخلی این تحریف. آن‌ها که در گفتار و عمل میگفتند و می‌گویند که «برای اینکه آمریکا دست از تحریم بردارد باید به خواسته‌های او تن دهیم».
 
البته در این سال‌ها برای اکثر نخبگان و ملت شریف، این معنا روشن شده، ولی دشمن دست بردار نیست و با صد راه و صد روش تلاش میکند انگاره «لزوم تسلیم» را باز تولید کند و اینجاست که جوان حزب اللهی و مومن باید در برابر این جبهه تحریف، «جبهه پدافندی تبیین» را تشکیل و دنبال راهی برای تهاجم و نابودسازی این جبهه تحریف باشد.

ما از این پس به دنبال مصادیق و یاران تحریف خواهیم بود و آن‌ها را به مردم معرفی خواهیم کرد. مردم شریف ما حق دارند که بدانند علاوه بر دشمن کینه توز و شبکه‌های ماهواره‌ای و دستگاه رسانه‌ای او چه کسانی در داخل و با چه حرف‌ها و گفتمانی جاده صاف کن دشمن می شوند. اگر استاد دانشگاهند یا استاد حوزه. اگر سیاستمدارند یا فعال رسانه‌ای فرقی نمیکند. ما با دقت آن‌ها را رصد خواهیم کرد و به طور «تمیز و فرهنگی»، هویت و تبار آن‌ها را برای مردم روشن خواهیم ساخت.

اماما!
آنچه که روشن است اینکه اولویت جوانان مومن و مطالبه گر این ملت، مشکلات اقتصادی است. مسئولین باید خیلی عیتی‌تر و با برنامه عمل کنند. برای هر سیاست اعلام زمانبندی کنند، با فساد و ریخت و پاش در دستگاهها، خودشان برخورد کنند و نگذارند کار به قوه قضائیه برسد. گرانی‌های بعضا افسار گسیخته و بدون دلیل را کنترل کنند و نگذارند ارزش پول ملی بیش از این پایین بیاید. در راس مخاطبین مطالبه گری‌ها دستگاه اجرایی است، زیرا بیشترین اختیار و قدرت را برای حل مشکلات اقتصادی دارد و از دو سال پیش با تشکیل شورای اقتصادی سران سه قوه، این اختیارات به طور بی سابقه ای، بیشتر هم شده است؛ بنابراین دولت باید:

۱- گرانی‌های افسار گسیخته در مواردی از جمله مسکن، اقلام خوراکی اصلی خانوار از جمله مواد پروتئینی و لبنیات و مواردی که سفته بازان بر روی آن فشار میاورند، از جمله خودرو را با تجمیع پایگاه‌های داده دستگاه‌ها و نظارت قوی در کنار پیشنهاد‌های منطقی به صاحبان نقدینگی برای سرمایه گذاری‌های مولد حل کند.

۲- با استفاده از ابزار قدرتمند مالیات‌های تنظیمی در کنار تکلیفی، عایدی سرمایه و سفته بازی را کنترل و با اعلام سیاست‌های تشویقی ثابت و قابل برنامه ریزی که میتواند با کمک مجلس انجام شود، غول مخرب نقدینگی را رام کند.

۳- با تجمیع درگاه‌های مجوز برای همه فعالیت‌های تولیدی و برداشتن موانع بیمه‌ای و سود‌های ناصواب بانکی برای وام‌های تولیدی در کنار دادن مشوق‌های مالیاتی، موانع تولید را مرتفع و مسیر را برای جهش تولید هموار کند.

۴- توجه کند که این کشور بسیار پر ظرفیت و ثروتمند است. مردم باید احساس کنند که تقسیم ثروت عادلانه انجام می‌شود. مرحله اول این هدف دست برداشتن مسئولین از اشرافی‌گری است که متاسفانه این دولت توفیق چندانی در آن نداشته است.

۵- از خوش بینی و اعتماد به غرب که باعث ریختن سم مهلک شرطی شدن، به کام اقتصاد ملی می‌شود دست بردارد. این باور غلط که منجر به برجام پر خسارت و بی منفعت برای اقتصاد کشور شد، باید برای این دولت و همه دولت‌ها و نخبگان کشور، تجربه و درس عبرتی باشد و بدانیم که راهبرد درست سیاست خارجی، ارتباط با همه کشور‌ها به جز دولت مستکبر آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در کنار اتکاء به خداوند و نیروی داخلی است.

۶- شورای عالی امنیت ملی که متشکل از اکثریت دولتی در کنار فرماندهان نظامی هستند باید توجه کنند که اکر جواب مقتضی به تجاوزات دشمن و تهدید‌های او داده نشود، پیام بسیار خطرناکی به او مخابره می‌شود و آن این است که میتواند این تجاوزات را ادامه دهد. دانشجویان انقلابی فریاد انتقام ده‌ها میلیونی مردم غیور و با شرف ایران در تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به آقایان شورای عالی، تذکر می‌دهد و اعلام می‌کند که برخی شیطنت‌ها و تهدید‌ها در ایران و محور مقاومت به خاطر جواب نه چندان محکم ما به آمریکایی‌ها در عین الاسد بود. این چند موشک اگر چه برای قلدری توخالی آمریکایی بی سابقه بود، ولی جواب پوتین سوخته آن شهید قدس و سردار میهن هم نبود.
 
متاسفانه باید بگوییم که انتقام سخت مد نظر رهبری و ملت تا الان به هیچ وجه محقق نشده و شیطنت‌های آمریکا و سگ هار او یعنی رژیم صهیونیستی در همین چارچوب ارزیابی می‌شود. ما باید در برابر هر تجاوز به دشمن تجاوز مضاعف کنیم و در ازای هر تهدید در هر سطحی تهدید معتبر اعلام کنیم، و این مطالبه قطعی دانشجویان انقلابی است که از شواری عالی امنیت ملی دارند و کوتاه نخواهند آمد.

رهبر عزیز
در پایان این تجدید عهد و در آستانه عید الله الاکبر و توطئه دشمنان در لبنان عزیز که هوشیاری کامل را میطلبد، با شما پیمان می‌بندیم که تا سرعت نگرفتن حرکت انقلاب اسلامی در سطح بیانیه گام دوم، و تا تحقق نیافتن دولت جوان حزب اللهی به عنوان علاج مشکلات کشور و تا پدیدار نشدن طلیعه نور خورشید تمدن نوین اسلامی و تحویل علم قیام ملت عاشورایی ایران از پای ننشینیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکانه
دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌های سراسر کشور
۱۶ مرداد ۱۳۹۹

. بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) قزوین
. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد قزوین
. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قزوین
. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید بابایی
. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله
. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی رجاء
. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی کار
. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی البرز
. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد تاکستان
. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بوئین زهرا
. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا
. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تاکستان
. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آبیک
. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی غیاث الدین جمشید کاشانی
. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور الوند

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان