۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین حمایت هزار حامی از کودکان یتیم الموتی/ از حامیان ایتام سادات تجلیل شد
کد خبر: ۳۴۴۰۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد الموت غربی خبرداد

حمایت هزار حامی از کودکان یتیم الموتی/ از حامیان ایتام سادات تجلیل شد

رئیس کمیته امداد الموت غربی گفت: ۶۱ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد از حمایت مادی و معنوی ۱۰۵۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام برخوردار هستند.

حمایت هزار حامی از کودکان یتیم الموتی/ از حامیان ایتام سادات تجلیل شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ طی مراسمی با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس و رئیس کمیته امداد الموت غربی از رقیه ملاحسنی، یکی از حامیان طرح اکرام ایتام در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین تقدیر به عمل آمد.

فرزاد جهانگرد با تبریک به مناسبت فرارسیدن عیدغدیر و روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیرخم از سوی کمیته امداد الموت غربی تصمیم گرفته شد تا از حامیانی که ایتام سادات را تحت پوشش حمایتی خود قرار دادند، تجلیل به عمل آید.

رئیس کمیته امداد الموت غربی افزود: رقیه ملاحسنی از جمله خبرنگارانی است که از خیران بوده و حامی سه کودک یتیم از سادات است که ماهانه ۳۰۰ هزار تومان به حساب ایتام واریز می‌کنند که از این عمل خیرخواهانه، تقدیر و تشکر می‌شود.

وی بیان کرد: الموت غربی از مناطق محروم استان و دارای ضریب ۸ محرومیت است که خانم دکتر محمدبیگی نیز در قالب گروه‌های جهادی شهید حجت اسدی در این منطقه حضور یافته و خدمات متنوعی از سوی جهادگران این گروه به مردم نیازمند این منطقه ارائه می‌‌شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۲۶۰۰ خانوار در الموت غربی تحت پوشش کمیته امداد هستند؛ تصریح کرد: در بخش الموت غربی حدود ۶۱ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد از حمایت مادی و معنوی ۱۰۵۰ نفر حامی برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: بیشتر حامیان طرح اکرام در الموت غربی غیربومی هستند و در این اقدام نوع‌دوستانه و خیرخواهانه مشارکت دارند و از مردم الموت که مقیم قزوین و یا سایر نقاط کشور بوده و به جایگاهی رسیده‌اند و دارای امکانات و تمکن مالی هستند تقاضا داریم که از نیازمندان منطقه خود دستگیری و حمایت کنند.

گفتنی است؛ طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و فرزند خانواده‌های محسنین تحت حمایت را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان