۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تجلیل از خبرنگار "صبح قزوین" به عنوان خبرنگار برتر ایثار و شهادت
کد خبر: ۳۴۴۰۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۶ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگار "صبح قزوین" به عنوان خبرنگار برتر ایثار و شهادت

به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت در قزوین تجلیل شدند.

تجلیل از خبرنگار "صبح قزوین" به عنوان خبرنگار برتر ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور امروز(پنج‌شنبه) در آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت که در سالن جلسات بنیاد شهید قزوین برگزار شد؛ با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا پیام غدیر را به درستی درک کنیم؛ چراکه مشکلات و معضلات جامعه اسلامی ناشی از عدم درک پیام غدیر است.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: ۱۷ مرداد در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدصارمی با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: انتخاب روزی در سال با عنوان روز خبرنگار با توجه به حجم کار و تاثیرگذاری حوزه رسانه و خبرنگاران، اقدام ارزشمندی برای قدردانی از تلاشگران این عرصه است که در مسیر فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت قلم می‌زنند.



وی بیان کرد: خبرنگاران علی‌رغم حرفه سخت و طاقت فرسایی که دارند بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند؛ اما بعضا مورد هجمه ناجوانمردانه برخی قرار می‌گیرند؛ این در حالی است که رسالت اصلی خبرنگاران مطالبه‌گری بوده و در واقع سفیران آگاهی بخشی به مردم هستند.

حقایق‌پور تصریح کرد: روز خبرنگار بهانه‌ای شد تا قدردان زحمات خبرنگارانی باشیم که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و از جمله در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان اصلی‌ترین رسالت بنیاد شهید در سطح جامعه فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: باور و اعتقاد ماست که همه جوامع نیازمند مقوله ایثار و ازخودگذشتگی بوده، به ویژه در شرایط حساس کنونی با شیوع کرونا، مفهوم ایثار تبلور خاصی پیدا کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: خبرنگاران در بحث اشاعه فرهنگ ازخودگذشتگی کادر درمانی که در صف اول خدمتگذاری و ایثار بودند کارهای ارزشمندی انجام دادند و ترسیم کننده نقش موثر آنها در کاهش این بیماری هستند.

وی در پایان با تاکید بر انعکاس صحیح رویدادهای خبری توسط اصحاب رسانه بیان کرد: از خبرنگاران تقاضا داریم تا با روحیه مطالبه‌گرانه و با نقدهای عالمانه و موشکافانه و بیان نقاط ضعف این نهاد را در انجام رسالت خود حمایت کنند و ما نیز پاسخگوی سوالات و مطالبه‌گری آنها هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت سهیلا عظیمی از خبرگزاری بسیج، نسرین رحیمی از خبرگزاری ایرنا، گل‌‌عنبر حمزه از پایگاه خبری صبح قزوین، محمدرضا قزوینی مقدم از روزنامه ولایت، ولی ‌الله حسین‌زاده از مینودر و زهرا محبی خبرنگار بنیاد شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان