۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین "صبح قزوین" دارای مواضع شجاعانه، دقیق و منطقی است/ خبرنگاران بدون نگاه سیاسی اشخاص را نقد کنند
کد خبر: ۳۴۳۹۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۶ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان قزوین:

"صبح قزوین" دارای مواضع شجاعانه، دقیق و منطقی است/ خبرنگاران بدون نگاه سیاسی اشخاص را نقد کنند

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان قزوین گفت: رسالت یک خبرنگار، موشکافی و بیان جریانات حق بوده که خوشبختانه این هنری است که خبرنگاران مجموعه صبح قزوین به خوبی به آن عمل کردند.

"صبح قزوین" دارای مواضع شجاعانه، دقیق و منطقی است/ خبرنگاران بدون نگاه سیاسی اشخاص را نقد کنند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محسن حق‌شناس با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با تبریک به مناسبت روز خبرنگار  اظهار کرد: آرامشی که در استان داریم حاصل زحمات خبرنگاران راسخ و عدالت‌خواه است؛ خوشا به حال خبرنگارانی که از قلم خود در مسیر درست استفاده می‌کنند.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان قزوین افزود: یکی از موضوعاتی که در حوزه مدیریت اسلامی از آن الگو می‌گیریم؛ این است که در دین مبین اسلام شخص نقد نمی‌شود بلکه انتقاد از کار و عمل صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: این موضوع بسیار حائز اهمیت است که ما افراد را به واسطه کارشان نقد کنیم؛ چراکه انتقاد یک موضوع بسیار جدی است و باید وجود داشته باشد و اگر کسی انتقادپذیر نباشد پس از مدتی به غرور مبتلا شده و یا از پیشرفت و تعالی باز می‌ماند؛ اما در اسلام عملکرد افراد مورد نقد قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کار خوب باید تمجید و کار اشتباه نقد شود، ادامه داد: درود بر حوزه خبری و خبرنگاری که بدون اغماض و نگاه سیاسی اشخاص را نقد می‌کند؛ حتی اگر شخص موردنظر به لحاظ ویژگی‌های رفتاری و سیاسی موافق آنها نباشد.

حق‌شناس گفت: یکی از خبرگزاری‌هایی که در این شرایط اقتصادی در زمینه انعکاس مشکلات جامعه فعال بوده و شعار عدالت‌خواهی سرداده مجموعه خبری صبح قزوین است که جای تقدیر دارد و باید به این مواضع شجاعانه، دقیق و منطقی سر تعظیم فرود آورد.

وی در پایان گفت: رسالت یک خبرنگار، موشکافی و بیان جریانات حق است که خوشبختانه این هنری است که خبرنگاران مجموعه صبح قزوین به خوبی به آن عمل کردند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان