۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هیچ‌گام عملی برای تحقق بیانیه "گام دوم انقلاب" برداشته نشده است
کد خبر: ۳۴۳۹۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۵ ساعت: ۱۶:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

هیچ‌گام عملی برای تحقق بیانیه "گام دوم انقلاب" برداشته نشده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب متاسفانه مظلوم واقع شده و هیچ گام عملی برای تحقق اهداف آن برداشته نشده است.

هیچ‌گام عملی برای تحقق بیانیه "گام دوم انقلاب" برداشته نشده است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام حسین شهسواری امروز(چهارشنبه) با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین روز خبرنگار را به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین مجموعه‌ای پویا و فعال است که در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب حرکت می‌کند.

وی افزود: صبح قزوین در طول این سال‌ها در انعکاس اخبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، فعالیت چشمگیری داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین چندین ویژگی شاخص دارد که از جمله آنها داشتن سرعت عمل و دقت در انعکاس اخبار همراه با امانتداری در انتشار خبرهاست که قابل ستایش است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تکلیف و رسالت اهالی رسانه در آگاه‌سازی جامعه و ارائه اخبار مربوط به کووید۱۹ سنگین‌تر شده است.

شهسواری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب متاسفانه مظلوم واقع شده و هیچ گام عملی برای تحقق اهداف آن برداشته نشده است و به نظر من باید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گام نخست را برای این بیانیه برداشته و ورود پیدا کند که اقداماتی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه هم باید در زمینه ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت تبیین آن تلاش کنند.

این مقام مسئول گفت: صبح قزوین در انعکاس مشکلات و مطالبات جامعه کارگری و اصناف از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و ضرورت دارد، مسئولان زی‌ربط در جهت رفع مشکلات کارگران و احقاق حق آنها تلاش کنند.

وی در پایان تاکید کرد: خبرنگاران باید مطالبه‌گر باشند و مطالبات گروه‌ها و صنف‌های مختلف به ویژه کارگران را به گوش مسئولان برسانند که تلاش اصحاب رسانه و رسانه‌ای شدن مسائل در رفع مشکلات بسیار راهگشا است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان