۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رزمایش "کمک مومنانه" عمل به سیره اهل‌بیت است/ سپاه پیشتاز اجرای کمک به نیازمندان قزوینی
کد خبر: ۳۴۳۹۹۳ نویسنده: حجت الاسلام معبودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۵ ساعت: ۱۵:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

رزمایش "کمک مومنانه" عمل به سیره اهل‌بیت است/ سپاه پیشتاز اجرای کمک به نیازمندان قزوینی

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و آموزه‌های دینی و انسانی، خادمان مردم در مجموعه سپاه کمک کردند تا رزمایش کمک مومنانه عملیاتی شود که خوشبختانه اکنون دومین مرحله از این طرح آغاز و در حال انجام است.

رزمایش "کمک مومنانه" عمل به سیره اهل‌بیت است/ سپاه پیشتاز اجرای کمک به نیازمندان قزوینی

حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در خصوص کمک‌های مومنانه اظهار کرد: با توجه به تبعات ناشی از کرونا و قرارگرفتن مردم در شرایط تنگنا، براساس آموزه‌های دینی و انسانی بنا شد به کسانی که دچار مشکل شدند، رسیدگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، مرحله نخست این طرح به درستی انجام گرفت که خوشبختانه مردم و خیرین فعالیت‌های وسیعی در این طرح داشتند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر استمرار کمک‌های مومنانه بیان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و آموزه‌های دینی و انسانی، خادمان مردم در مجموعه سپاه کمک کردند تا این طرح عملیاتی شود که خوشبختانه اکنون دومین مرحله از این رزمایش مومنانه آغاز و در حال انجام است.

معبودی اذعان کرد: طرح کمک مومنانه در قالب تهیه ارزاق، کمک‌های مالی، جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع کمک‌های مردمی بود که خانواده‌های نیازمند را براساس درآمد خانواده، داشتن بیمار و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا دسته‌بندی شدند و سپاه به عنوان رسالت انقلابی در حال خدمات رسانی است.

آغاز عزمی جهادی با مرحله دوم رزمایش مومنانه

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در کرونا افرادی که به یاری مستمندان شتافتند، سود کردند، اما کسانی که به فکر منافع و سود خود بوده و احتکار کردند، دچار خسران شدند.

معبودی ادامه داد: رزمایش نهضت کمک مومنانه و رزمایش‌های دیگر، عمل به دستورات الهی بوده؛ چراکه خداوند در قرآن به احسان و مواسات اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه پیشتاز کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: اجرای رزمایش نهضت کمک مومنانه، عمل به سیره اهل بیت(ع) است؛ امام علی(ع) در آخرین وصیت‌نامه خود اشاره کردند که باید کمک حال مظلوم باشید.

این مقام مسئول در پایان گفت: برگزاری رزمایش مومنانه به نوعی بیان کننده عظمت و ارزش فرهنگ دینی و اسلامی است؛ چراکه در فرهنگ دینی اول به کمک به همسایه و محرومان تاکید شده و امروز هم که مردم در تنگنا هستند باید به مستضعفان کمک شود.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان