۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه‌ها در رفع تحریفات و روشنگری جامعه تلاش کنند
کد خبر: ۳۴۳۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۴ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

رسانه‌ها در رفع تحریفات و روشنگری جامعه تلاش کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج قزوین گفت: امروز هم تحریفات زیادی در جامعه اتفاق افتاده است که وظیفه رسانه‌ها و جراید است تا در زمینه آگاه‌سازی و شفافیت فعالیت کنند.

رسانه‌ها در رفع تحریفات و روشنگری جامعه تلاش کنند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام علی معبودی ظهر امروز(سه شنبه) در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار در سالن اجتماعات شهید پرویز سپاه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: غدیر اختصاص به یک زمان خاصی ندارد و امتداد امامت و ولایت است، که از اعیاد بزرگ مسلمین محسوب می‌شود که امتداد مسیر برای رسیدن به ظهور امام عصر(عج) است.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته خبرنگار افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان فرمودند که اگر خط تحریف شکست بخورد، تحریم‌ها هم شکست خواهد خورد؛ لذا در قرآن کریم نسبت به قوم یهود تذکر دادند که اهل تحریف هستند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: در طول تاریخ همواره یهود و صهیونیست به دنبال تحریف بودند که از این رو ضربه‌های زیادی را به بشریت وارد کردند.

معبودی ادامه داد: دشمن به طور مشخص پنج هدف را دنبال می‌کند که اولین هدف ایجاد شبهه است، هدف دوم ایجاد فتنه و هدف سوم مشغول سازی جامعه برای موضوعات فرعی است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: هدف چهارم دشمن شکست رقیب است و آخرین هدف هم ایجاد انحراف در مسیر هدایت مردم است که مصداق بزرگ آن جریان غدیر است که بزرگترین تحریف در آن اتفاق افتاده است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز هم تحریفات زیادی در جامعه اتفاق افتاده است که وظیفه رسانه‌ها و جراید است تا در زمینه آگاه‌سازی و شفافیت فعالیت کنند.

انتهای پیام/1300

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان