۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین "تحریف" از دغدغه‌های بزرگ در عرصه رسانه است
کد خبر: ۳۴۳۹۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۴ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

"تحریف" از دغدغه‌های بزرگ در عرصه رسانه است

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گقت: یکی از دغدغه‌های بزرگی که در عرصه رسانه احساس می‌شود؛ بحث تحریف است که البته در بین مجموعه رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها به آن معنا بحث تحریف را نداشتیم.

"تحریف" از دغدغه‌های بزرگ در عرصه رسانه است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ دیدار اصحاب رسانه با فرمانده سپاه استان قزوین ظهر امروز(سه‌شنبه) به همت بسیج رسانه استان به مناسبت هفته خبرنگار در سالن اجتماعات شهید پرویز سپاه قزوین برگزار شد.

محمد کشاورز در این دیدار اظهار کرد: اصحاب رسانه استان قزوین همواره در صحنه‌های حساس در راستای انعکاس رویدادهای مهمی همچون انتخابات، رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه و موضوع کرونا حضور پررنگی داشته و به خوبی ایفای نقش کردند.

وی افزود: خبرنگاران با وجود مشکلات فراوانی که در زمینه‌های مختلف با آن مواجه هستند؛ اما بدون هیچ چشم‌داشتی به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده و پیگیر مسائل و مشکلات مردم از مسئولان ذی‌ربط هستند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با تقدیر از تلاش خبرنگاران دغدغه‌مند انقلابی تصریح کرد: خوشبختانه در استان قزوین هم‌نوایی خوبی در عرصه رسانه و در بین نیروهای انقلابی وجود دارد.

هم‌نوایی خوبی بین نیروهای انقلابی عرصه رسانه در قزوین وجود دارد

کشاورز عنوان کرد: بحث تربیت خبرنگار انقلابی و مطالبه‌گری از مجموعه‌های متولی یکی از مباحث جدی است که بسیج رسانه استان قزوین این موضوع را به جد پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: معتقدیم خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند و مطالبات و خواسته‌های مردم را از مسئولان پیگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های بزرگی که در عرصه رسانه احساس می‌شود؛ بحث تحریف است که البته در بین مجموعه رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها به آن معنا بحث تحریف را نداشتیم و شاید اندک بوده است.

کشاورز ابراز کرد: متاسفانه فضای مجازی به دلیل ظرفیت‌هایی که دارد ابزاری برای تحقق اهداف شوم دشمنان انقلاب بوده به طوری‌که معاندینی که شاید کیلومترها دور از کشور هستند از این فضا برای جوسازی در کشور سوء‌استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام در تلاش برای مسموم کردن فضای رسانه‌ای کشور بوده؛ اما با وجود اینکه پاسخگویی به همه شبهات معاندان کار دشواری است؛ فضای رسانه‌ای کشور با جدیت در این عرصه فعالیت می‌کند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در پایان گفت: فضای رسانه‌ای استان همواره کمک حال ما بوده و همین امر نویدبخش آن است که اعتقاد جبهه انقلاب در عرصه رسانه خیلی خوب است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان