۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۹۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۴ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبرداد

سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۷ سرمایه‌گذار خارجی با سرمایه گذاری ۴۷۰ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعالیت می‌کنند.

سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در قزوین

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: ۱۷ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین شامل شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا، حکیمیه و حیدریه به فعالیت می‌پردازند.

وی یادآور شد: سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک‌های صنعتی قزوین از کشورهای آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، کره جنوبی، هندوستان، ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها تصریح کرد: بالغ بر ۴۷۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری این واحدهای تولیدی و طرح‌های صنعتی است که با اشتغال یک هزار و ۸۶۹ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده‌اند.

خانپور افزود: از این تعداد ۱۲ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده و مابقی در مرحله نصب سوله، دیوارکشی و تخصیص زمین است که ۱۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین، ۵ واحد در شهرک صنعتی لیا، یک واحد در شهرک حیدریه و یک واحد در شهرک صنعتی حکیمیه مستقر هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان، محصولات تولیدی این شرکت‌ها را ماشین لباس‌شوئی و ظرفشویی، بطری از پلی اتیلن، سیلیکات سدیم، فولی خودرو، مواد پلی‌اورتان، مواد اولیه داروهای شیمیایی، داس و درگز، محصولات بتنی، پارچه و پرده توری، پیستون خودرو، تسمه خودرو، ورق کارتن چندلا، شیر استریلیزه و پنیر سفید ایرانی، ورق‌های فشرده چوبی با روکش پی وی سی، تصفیه روغن، قیر و گریس برشمرد.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان