۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۹۹بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند/ فوت ۵ قزوینی طی شبانه‌روز گذشته
کد خبر: ۳۴۳۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۳ ساعت: ۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

۲۹۹بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند/ فوت ۵ قزوینی طی شبانه‌روز گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: هم اکنون ۲۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده که که از این تعداد ۶۱ بیمار در آی سی یو و ۳۳ بیمار به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

۲۹۹بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند/ فوت ۵ قزوینی طی شبانه‌روز گذشته

پیمان نامدار در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه آمار بیماران مبتلا به کرونا همچون روز گذشته خوشایند نیست و با سیر صعودی در تعداد بیماران بستری در سطح استان مواجه بودیم.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار با علائم قطعی کووید۱۹ در سطح استان فوت کردند، همچنین ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون ۲۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده که که از این تعداد ۶۱ بیمار در آی سی یو و ۳۳ بیمار به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

وی عنوان کرد: در این مدت بالغ بر ۹۵۰ واحد حرفه‌ای و اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند، تعطیل شده و ۳۰۰ واحد دیگر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

نامدار در پایان گفت: از همه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم که با ممنوعیت هرگونه اجتماعات، استفاده اجباری از ماسک در مکان‌های عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به کادر درمان کمک کنند تا به زودی بتوانیم شرایط استان را از وضعیت هشدار خارج کنیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان